  • 1. Data: 2022-02-02 10:19:20
    Temat: Aion bank ma już wystarczająco dużo klientów?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    "Od 3 lutego 2022 r. zwiększamy oprocentowanie kont oszczędnościowych w naszych
    planach:

    - Light: 1.5% rocznie w PLN

    - Smart: 2% rocznie w PLN

    - All-Inclusive: 2,5% rocznie w PLN

    Bez zmian pozostaje brak limitów wpłat środków. Oferta obowiązuje do 31 maja 2022 r.
    Wyższe oprocentowanie będzie automatycznie naliczane dla obecnych i nowych klientów
    Aion Banku i nie wymaga od Ciebie żadnych dodatkowych działań.

    Dodatkowo informujemy, że z dniem 3 kwietnia 2022 r. wprowadzamy zmiany w usługach
    świadczonych w ramach planu All-Inclusive. Z naszej oferty usuwamy: kredyty ratalne,
    pożyczki, kredyty w rachunku bieżącym jak i w rachunku płatniczym, możliwość wpłaty
    gotówki w bankomacie, polecenia zapłaty, Aion Ubezpieczenia Samochodowe i Aion
    Ochrona Online."

  • 2. Data: 2022-02-02 11:02:57
    Temat: Re: Aion bank ma już wystarczająco dużo klientów?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 02.02.2022 o 10:19, witrak() pisze:
> [...]
    gotówki w bankomacie, polecenia zapłaty, Aion Ubezpieczenia Samochodowe i Aion

    czyli tym razem nie trzeba już robić cyrku z zamykaniem i otwieraniem kont?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 3. Data: 2022-02-02 11:20:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Raczej się zwija, wykończyli go wisienkowcy kartami kredytowymi.
    A nie było o tym, że light przestaje być bezwarunkowo darmowy?
    Z opłaty ma zwalniać min. 5k depozytu.
    Za to bankomaty mają być bez ograniczeń.

    Ja ostatnio nie mogłem przelać z oszczędnościowego, więc je zamknąłem - przelało się,
    ale na konto dolarowe.
    Podwójna wymiana kosztowała mnie 2,30zł na 10k zł.
    Zobaczymy, czy oddadzą łobuzy, ta ich apka ma takie pułapki.
    Do tyłu nie jestem, te 10k gdzie indziej i tak by leżało na 0%, a nawet 1% za 3
    miesiące to było więcej.
    Więc jednego co szkoda to ich kursów.

    A testował ktoś koszt przelewu dolarów z aion do innego polskiego banku lub gdzie
    indziej?

  • 4. Data: 2022-02-02 11:27:15
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > A testował ktoś koszt przelewu dolarów z aion do innego polskiego banku lub gdzie
    indziej?

    nie, ale swift i tak nie unikniesz

    natomiast kursy mają zacne, testowałem w zeszłym miesiącu i wychodziły
    na poziomie revoluta i curve, ale bez dodatkowego spreadu w weekend

    ps
    czy się zwijają?

    mają dużo depozytów i kupili pakiet wierzytelności od all&gro

  • 5. Data: 2022-02-02 11:50:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 2 lutego 2022 o 11:27:37 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
    > nie, ale swift i tak nie unikniesz

    Z kantoru aliora do citi w opcji SHA-express, wymienione w IKA dolary, więc będące na
    "liczniku", poszły bez żadnych opłat.
    Dlatego pytam o aion i różne destynacje.
    IKA wysłał za darmo, ale nie wiem, czy z powodu "licznika".
    citi przyjął za darmo.

  • 6. Data: 2022-02-02 12:06:36
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    na "liczniku", poszły bez żadnych opłat.
    > Dlatego pytam o aion i różne destynacje.
    > IKA wysłał za darmo, ale nie wiem, czy z powodu "licznika".

    jeżeli przelejesz kasę do kantoru w necie, wymienisz walutę a następnie
    przelejesz do banku, w którym ten kantor ma konto to będzie to przelew
    wewn. czyli bez dodatkowych opłat

    kiedyś przelałem (z banku X) USD do kantoru i (bez wymiany) chciałem
    przelać do banku Y...nie dało się, jak zapytałem dlaczego to jw. przelać
    mogę (do innego banku) jak dokonam wymiany waluty (na czymś muszą zarobić)

  • 7. Data: 2022-02-02 13:10:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 2 lutego 2022 o 12:07:01 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
> [...]
    > jeżeli przelejesz kasę do kantoru w necie, wymienisz walutę a następnie
    > przelejesz do banku, w którym ten kantor ma konto to będzie to przelew

    Chyba że (chyba) mBąk, gdzie przelew między oddziałami - corpo d. BRE oraz detalem d.
    mBąk lub multiBąk - potrafi być płatny.
    W sumie jest to jakaś opcja, choć wymagająca porządnego wywiadu najpierw oraz pewnego
    ryzyka z wysłaniem kasy poza własne konto.

    Dlatego pytam o aion - IKA jest OK, ale aion ma jeszcze lepsze kursy, tylko pytanie,
    co z opłatami za przelew.
    Z euro jest już luzik, ale dolary mogą być kłopotem.

    Zaś citi jest szczególnie ciekawą destynacją, bo ich bankomaty (ta niewielka ilość i
    to już tylko chyba w tzw. galeriach - pytanie, czy to galerianka od galerii czy
    galeria od galerianki - w Łodzi np. są manufakturki ;) wypłacają euro oraz dolary bez
    dodatkowych kosztów.
    Jest też opcja darmowej wypłaty w kasie aliora - ale oddziałów aliora z kasą jest
    chyba nawet mniej niż bankomatów citi.

    > kiedyś przelałem (z banku X) USD do kantoru i (bez wymiany) chciałem
    > przelać do banku Y...nie dało się, jak zapytałem dlaczego to jw. przelać
    > mogę (do innego banku) jak dokonam wymiany waluty (na czymś muszą zarobić)

    O, i jak się skończyła ta sytuacja? Musiałeś przelać z powrotem do banku X? Co to był
    za kantor? Trzeba go skreślić z listy ;>

  • 8. Data: 2022-02-02 13:22:50
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > O, i jak się skończyła ta sytuacja? Musiałeś przelać z powrotem do banku X? Co to
    był za kantor? Trzeba go skreślić z listy ;>

    nie zrealizowali przelewu, złożyłem reklamację i się wyjaśniło

    pytałem w kilku, a korzystam z cinkciarza, wszędzie tak samo

  • 9. Data: 2022-02-02 13:48:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 2 lutego 2022 o 13:23:29 UTC+1 Robert_DF napisał(a):

    był za kantor? Trzeba go skreślić z listy ;>
    > nie zrealizowali przelewu, złożyłem reklamację i się wyjaśniło

    No dobra, to po reklamacji przelali jak chciałeś?
    Czy nadal masz te dolary w cinkciarzu? ;>
    Czy musiałeś zamienić na złotówki, potem znów na dolary i poszedł przelew do banku Y?

  • 10. Data: 2022-02-02 13:55:06
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > No dobra, to po reklamacji przelali jak chciałeś?
    > Czy nadal masz te dolary w cinkciarzu? ;>
    > Czy musiałeś zamienić na złotówki, potem znów na dolary i poszedł przelew do banku
    Y?

    nie, taki przelew (bez zamiany walut) nie jest możliwy, możesz spróbować
    u siebie tak zrobić

    nadal je tam mam, ale na PLN nie zamieniam, na EUR lub CHF i lecą dalej,
    z tym problemu już nie ma i kosztów również nie