  • 1. Data: 2007-03-25 04:17:57
    Temat: Akceptacja kk w różnych krajach
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Czy znacie i możecie się podzielić linkiem jakąś stronę z zestawieniem
    popularności/akceptacji kk różnych systemów (Visa, MC AmEx) w różnych
    krajach (nie Europy)? Chwilę googlowałam, ale nic poza stronami
    opisującymi (pod względem płatności) oddzielnie różne kraje nie
    znalazłam.

    TIA
    Renata

  • 2. Data: 2007-03-25 07:57:31
    Temat: Re: Akceptacja kk w różnych krajach
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
> [...]
    > krajach (nie Europy)? Chwilę googlowałam, ale nic poza stronami
    > opisującymi (pod względem płatności) oddzielnie różne kraje nie

    a ktore kraje interesuja cie w szczegolnosci?

    np. w Tunezji woleli MC niz VISA...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-25 09:28:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-03-25, RobertS <r...@x...pl> wrote:

    > a ktore kraje interesuja cie w szczegolnosci?

    Daleka Azja, np. Laos, Kambodża, Wietnam, Chiny, Singapur, Malezja,
    Tajlandia, Indie.

    Renata

  • 4. Data: 2007-03-25 15:39:50
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "RobertS" news:eu5a1o$i7b$1@node4.news.atman.pl

    > a ktore kraje interesuja cie w szczegolnosci?

    A nie orientujesz się Robercie jak akceptacja kart przedstawia się na Litwie
    i innych krajach nadbałtyckich?

  • 5. Data: 2007-03-25 15:39:56
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

  • 6. Data: 2007-03-26 06:08:42
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Telly Savalas napisał(a):
    > "RobertS" news:eu5a1o$i7b$1@node4.news.atman.pl

    > A nie orientujesz się Robercie jak akceptacja kart przedstawia się na Litwie
    > i innych krajach nadbałtyckich?

    np. na Łotwie w hotelach bez problemu można zapłacić, karty wszystkich
    popularnych systemów kartowch (VISA, MC, AmEx) są akceptowane
    w większych punktach handlowych też można placic kartami, ale odradzam
    citka - tragiczny przelicznik...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-03-26 07:48:41
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Nigdy nie napotkałem trudności w krajach bałtyckich przy płaceniu kartami
    Visy czy MC. Na Litwie wielokrotnie płaciłem jakieś groszowe kwoty kartą i
    zawsze przyjmowali.

  • 8. Data: 2007-03-26 07:54:30
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Na Białorusi w Grodnie jest Tak, że jak sklep przyjmuje Visę to nie MC i
    odwrotnie.
    W Armenii natomiast jest tak z bankomatami, ale na ogół jak jest bankomat
    przyjmujący Visę to zwykle nieopodal stoi bankomat konkurencji.
    Jeśli jestem przy Kałkazie to takie dziwactwa jak w Armenii nie występują w
    Gruzji; z Azerbejdżanu to tylko przypominam to że szukałem bankomatów kture
    nie doliczają dodatkowej prowizji (wysokość prowizji w bankomatach w Baku
    wyskakuje po włożeniu karty).
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 9. Data: 2007-03-26 14:52:12
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" news:eu7tqt$iu$1@pippin.nask.net.pl

    > Nigdy nie napotkałem trudności w krajach bałtyckich przy płaceniu kartami
    > Visy czy MC. Na Litwie wielokrotnie płaciłem jakieś groszowe kwoty kartą i
    > zawsze przyjmowali.

    Czy można powiedzieć, że system płatności kartowych w tych krajach jest
    rozwinięty na podobnych poziomie do tego jaki mamy w Polsce?

  • 10. Data: 2007-03-26 14:52:54
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" news:eu7u5q$r7$1@pippin.nask.net.pl

    > Na Białorusi w Grodnie jest Tak, że jak sklep przyjmuje Visę to nie MC i
    > odwrotnie.

    A wiadomo jak przedstawia się sprawa akceptacji kartowych (szczególnie VE)
    na Ukrainie?