  • 1. Data: 2010-06-09 07:58:47
    Temat: Akcje Tauronu - -gdzie bez prowizji?
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czy jest możliwość zakupu akcji tauronu bez prowizji

    jeśli tak to w którym biurze maklerskim?

  • 2. Data: 2010-06-09 08:32:56
    Temat: Re: Akcje Tauronu - -gdzie bez prowizji?
    Od: Homzik <h...@g...com>

    W Aliorze jeśli Ty i druga osoba nie mieliście tam wcześniej ROR-u.

  • 3. Data: 2010-06-09 08:56:30
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    niestety mam tam rori rodzina też - jak wchodzili na rynek i dawali 100 zł na
    konto

    a więc gdzie jeszcze?

  • 4. Data: 2010-06-09 12:08:08
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    0,19% bossa

  • 5. Data: 2010-06-09 13:04:31
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 0,19% bossa

    w mBanku zdaje się 0,20%

  • 6. Data: 2010-06-09 13:37:46
    Od: Homzik <h...@g...com>

    > w mBanku zdaje się 0,20%

    W ramach daytradingu tak

    Poza tym inne pytanie, może głupie - czy robi to różnicę czy zapiszę
    się na akcje dziś czy ostatniego dnia sprzedaży? Czy też może dla mnie
    zabraknąć akcji i kto pierwszy ten lepszy?

  • 7. Data: 2010-06-09 15:39:22
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Homzik" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    > w mBanku zdaje się 0,20%

    W ramach daytradingu tak

    >Poza tym inne pytanie, może głupie - czy robi to różnicę czy zapiszę
    >się na akcje dziś czy ostatniego dnia sprzedaży?

    Jak jesteś bardzo bardzo oszczędny to robi , zarobisz na odsetkach za kilka
    dni

    >Czy też może dla mnie
    >zabraknąć akcji i kto pierwszy ten lepszy?

    W tym wypadku nie zabraknie. Jeżeli bedzie redukcja to obejmie wszystkich

    pozd
    as

  • 8. Data: 2010-06-09 15:46:37
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    Homzik pisze:

    > W ramach daytradingu tak

    Nie, to jest prowizja za zapis. Za inne operacje są kolejne prowizje.
    W aliorze trzeba znaleźć dwie *dodatkowe* osoby, żeby one i ty byli zwolnieni z
    prowizji 0,2%.

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 9. Data: 2010-06-09 18:06:56
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    czyli nie da sie za darmo oprócz aliora który beznadziejne warunki wstawił?

  • 10. Data: 2010-06-09 19:39:48
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    to jednak nie da sie za darmo - oprócz aliora który jednak zapodał bezsensowne
    warunki zwolnienia?