  • 1. Data: 2002-03-27 17:09:09
    Temat: ...::: Akredytywa - Pomocy !!! :::....
    Od: <m...@w...pl>

    Witam wszystkich,
    Czy ktoś nie orientuje się jak wygląda sprawa akredytywy bankowej w przypadku
    terminu płatności. Chodzi o to iż zamierzam zakupić w chinach towar za który
    mogę zapłacić teraz tylko w 50 %. Czy istnieje możliwość otwarcia takiej
    akredytywy aby otrzymać towar i otrzymać termin płatności np. 30 dni ?
    Z góry dziekuję za pomoc
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2002-03-28 13:11:08
    Temat: Re: ...::: Akredytywa - Pomocy !!! :::....
    Od: "iol" <i...@p...fm>

    To zależy czy chcesz otworzyć akredytywę jako osoba fiyczna czy prowadząca
    działalność gospodarczą. Wydaje mi się, iż dla osób fizycznych polskie
    banki nie otwierają akredytyw. Jeżeli zaś prowadzisz działalność gospodarczą
    to zapytaj w baku w którym posiadasz konto lub skontaktuj się z tzw. Doradcą
    Bankowym z Banku Handlowego obecny Citi w twoim mieście, są to pracownicy
    którzy mają wiedzę na temat akredytyw. Pozdrawiam Iwona.