  • 1. Data: 2010-06-26 07:16:12
    Temat: Aktualna sytuacja...
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    ...jest bez zmian pod wzgl. prognostycznym od 2 m-cy

    http://ifutures.pl/post16994.html#p16994

  • 2. Data: 2010-06-26 07:17:25
    Temat: Re: Aktualna sytuacja...
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    No i wypada się przyłączyć do życzeń dla pana O.

  • 3. Data: 2010-06-26 07:42:48
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > No i wypada się przyłączyć do życzeń dla pana O.

    Twoja interpretacja sytuacji jest dla mnie równie dobra i niedobra, jak jej
    przeciwieństwo. Spadnie źle, bo tracę. Urośnie źle, bo nie dokupię.
    Jest dobrze i niedobrze.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-06-26 10:03:37
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Twoja interpretacja sytuacji jest dla mnie równie dobra i niedobra, jak
    > jej przeciwieństwo. Spadnie źle, bo tracę. Urośnie źle, bo nie dokupię.

    Moja nterpreatacja jest: wzrośnie z bliskim stopem.
    Jeśli dopuszczasz spadek z dalekim stopem, to masz do tego prawo jak
    najbardziej.