  • 1. Data: 2011-12-16 18:02:07
    Temat: Ale cyrk
    Od: " Alibaba8" <n...@g...pl>

  • 2. Data: 2011-12-16 18:06:16
    Temat: Re: Ale cyrk
    Od: " Alibaba8" <n...@g...pl>

    Alibaba8 <n...@g...pl> napisał(a):

    Hi, takiego cyrku to już dawno nie było :-))))) Manipulanty przeszli sami
    siebie:-)))Baza +46pkt. Jakie teraz macie na taki hokus-pokus wytłumaczenie?

  • 3. Data: 2011-12-16 18:16:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " Alibaba8" <n...@g...pl> wrote in message
    > Alibaba8 <n...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Hi, takiego cyrku to już dawno nie było :-))))) Manipulanty przeszli sami
    > siebie:-)))Baza +46pkt. Jakie teraz macie na taki hokus-pokus
    > wytłumaczenie?

    napewno jakieś sie znajdzie "po czasie".
    Nie wiem czy jest sens zgadywać co jest w tej mgle.

    george

  • 4. Data: 2011-12-16 20:10:27
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Gru, 19:06, " Alibaba8" <n...@g...pl> wrote:
> [...]
    > siebie:-)))Baza +46pkt. Jakie teraz macie na taki hokus-pokus wytłumaczenie?

    nie mam, moje S wygasły na banana WGPW jestem bez pozycji, mam
    wrażenie że chwilowo będę bulił prowizje żydkom z ameryki i grał na
    S&P pincet i DAX, zanim indeks banana WGPW nabierze cech racjonalnych
    i przewidywalnych - oczywiscie mam na myśli spread kasowy-terminowy

    jak zwykle jestem bardzo mocno zaangazowany na efeksie
    buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa