  • 1. Data: 2010-04-28 10:07:20
    Temat: Alior AdHoc
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Biuro Maklerskie Alior Banku zwyciężyło w rankingu jakości obsługi klienta
    przygotowanym przez firmę Dive-AdHoc na zlecenie Pulsu Biznesu."

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=253,Biuro-Maklerski
    e-Alior-Banku-liderem-rankingu-jakosci-obslugi-klien
    ta

    Ha. Ha. Ha.

  • 2. Data: 2010-04-28 10:12:13
    Temat: Re: Alior AdHoc
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MarekZ pisze:

    > Ha. Ha. Ha.

    Sugerujesz zatem, że Biuro Maklerskie Alior Banku nie ma dobrej
    jakości obsługi? Pytam się, bo nie wiem jak tam jest.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-04-28 10:23:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:hr91lu$bg$...@n...onet.pl...

    > Sugerujesz zatem, że Biuro Maklerskie Alior Banku nie ma dobrej jakości
    > obsługi? Pytam się, bo nie wiem jak tam jest.

    Nie ma. Dla kwestii handlu papierami wartościowymi to czy ktoś się ładnie
    przywita oraz czy placówka będzie ładnie pozamiatana nie ma żadnego
    znaczenia. Informowanie o ryzyku inwestycyjnym przez jakiegoś młokosa
    zarabiającego 2 tysiące złotych w swojej pierwszej pracy, też ma wybitnie
    ograniczone znaczenie. "Kadra analityczna" też ma znikome znaczenie, tutaj
    Alior postawił na ludzi młodych i to mu się akurat u mnie liczy "na plus".

    Jeśli chodzi o interfejs internetowy oraz potencjalne możliwości jakie daje
    biuro jest lepiej niż dobrze, choć jest też parę rzeczy do zrobienia na
    szybko. Poziom prowizji OK. Brakuje obsługi instrumentów zagranicznych.

    Jeśli chodzi o poziom niezawodności, jest on najgorszy spośród wszystkich
    biur, z których korzystam. Obsługi reklamacji nie miałem jeszcze okazji
    sprawdzić.