  • 1. Data: 2008-12-01 13:02:58
    Temat: Alior, Alion i Alior. Niedobrze sie robi.
    Od: "Grzes" <g...@i...pl>

    Mozecie w koncu przystopowac z tym Aliorem? Przeciez to sie niedobrze
    robi gdy non-stop tylko czytam: Alior to Alior tamto.

    Placą wam za to? Dostaliscie bon na 10 zl albo zolte czapeczki za 2 zeta ?

    A to przeciez
    kolejny bank, ktory ma ochote nalapac sie kosztem prostych Kowalskich
    czy naiwnych Nowakow.

  • 2. Data: 2008-12-01 13:09:11
    Temat: Re: Alior, Alion i Alior. Niedobrze sie robi.
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Grzes" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mozecie w koncu przystopowac z tym Aliorem? Przeciez to sie niedobrze
    > robi gdy non-stop tylko czytam: Alior to Alior tamto.

    No cóż to jest grupa dyskusyjna dla osób interesujących się bankowością, no
    raczej bankami i ich ofertą.
    Nowy bank, duży projekt, to duża frajda, możliwość przetestowania, wymiany
    uwag.

    Nie bardzo wiem czemu się czepiasz.

    Koniec końców okaże się pewnie, że to nic nadzwyczajnego, ale nie na tym
    polega przyjemność z tym związania.

    Niedługo będzie "męczony" Allianz, więc od razu uzbrój się w cierpliwość.
    :)))

  • 3. Data: 2008-12-01 13:18:37
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gh0naj$1hs$1@news.onet.pl, *Grzes* wrote:
> [...]
    > zeta ?
    > A to przeciez
    > kolejny bank, ktory ma ochote nalapac sie kosztem prostych Kowalskich

    To wez se odfiltruj watki ze slowem Alior. Skoro grupe to interesuje to sie
    o tym rozmawia.
    Szczegolnie ze ostatnio coraz wiecej negatywnych postow jest ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-12-01 13:23:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 14:02:58 +0100, Grzes napisał(a):

    > Mozecie w koncu przystopowac z tym Aliorem? Przeciez to sie niedobrze
    > robi gdy non-stop tylko czytam: Alior to Alior tamto.

    Dawaj jakieś ciekawostki nt. innych banków ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-12-01 13:29:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Grzes" <g...@i...pl> writes:

    > Mozecie w koncu przystopowac z tym Aliorem? Przeciez to sie niedobrze
    > robi gdy non-stop tylko czytam: Alior to Alior tamto.

    Załóż filtr po temacie.
    KJ

  • 6. Data: 2008-12-01 13:56:21
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Niedługo będzie "męczony" Allianz, więc od razu uzbrój się w cierpliwość.

    otóż to, a do niedawna na tapecie był toyota bank. normalna kolej rzeczy - bank
    wszedł na rynek to grupa ludzi interesująca się tym omawia jego produkty,
    strategie, niedociągnięcia.

  • 7. Data: 2008-12-01 14:25:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 14:02:58 +0100, Grzes napisał(a):

    > Plac? wam za to? Dostaliscie bon na 10 zl albo zolte czapeczki za 2 zeta
    > ?

    Niektórzy dostali a niektórzy mają dostać po stówce, więc jeszcze trochę
    będzie tych postów. Możesz odlitrować tematy, jak już Ci poradzono, ze
    słowem Alior a w Twoim przypadku także jeszcze ze słowem "Alion".

    PS Grupa dyskusyjna ma to do siebie, że się dyskutuje o tym co ważne,
    interesujące i jest aktualnie na czasie. Nie ma tutaj harmonogramu i
    rozpiski co, ile o czym i dlaczego.

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-12-01 14:34:45
    Od: Fakir <f...@O...onet.pl>

    > Placą wam za to? Dostaliscie bon na 10 zl albo zolte czapeczki za 2 zeta ?

    pewnie płacą - dobrze czy źle piszą ale piszą...
    Jakby z grupy zrobić statystykę jakie banki są popularne, to mamy znowu
    inny kraj :)))
    --

    sprzedajemy ładny widok przed oknem
    www.domdekor.com.pl

  • 9. Data: 2008-12-01 14:40:04
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 01 Dec 2008 15:34:45 +0100, Fakir napisał(a):

    > pewnie płacą - dobrze czy źle piszą ale piszą...

    Ja mam od posta na plus 200 złotych, za posta na minus 50 złotych
    (właśnie dlatego, że "niech gadają").
    Cóż, taki czas, że więcej zarobię na tych tańszych.