  • 1. Data: 2011-05-05 10:26:36
    Temat: Alior Awaria czyli witam w klubie AA
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Zalogować się można i pooglądać sobie kręcące się kółka też można
    I NIC WIĘCEJ
    Padło na amen
    Loguje się tam 2 razy w miesiącu i kuźwa zawsze coś

  • 2. Data: 2011-05-05 10:44:52
    Temat: Re: Alior Awaria czyli witam w klubie AA
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 May 2011 12:26:36 +0200, quwert napisał(a):

    > Zalogować się można i pooglądać sobie kręcące się kółka też można
    > I NIC WIĘCEJ
    > Padło na amen
    > Loguje się tam 2 razy w miesiącu i kuźwa zawsze coś

    Już zalogować sie nie można

    Na dezinfolinii powiedzieli że trwają prace serwisowe.
    W ŚRODKU DNIA!
    dokąd ten bank zmierza

    I nie wpadło nikomu do głowy żeby zamiast ekranu logowania
    dać komunikat w stylu "spróbuj pózniaj" tylko czekaj sobie naiwny kliencie,
    a najlepsze jest to że na infolinii próbują jeszcze jakieś produkty
    wepchnąć podczas "prac serwisowych". V kolumna bph/pko/itd czy co.

  • 3. Data: 2011-05-05 10:55:39
    Od: Pablo <p...@g...com>

    ja tak mam takze,
    korzystam sporadycznie,ale jak mam wyslac przelew to nie dziala

    zenada !!!!

  • 4. Data: 2011-05-05 11:24:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 May 2011 11:55:39 +0100, Pablo napisał(a):

    > ja tak mam takze,
    > korzystam sporadycznie,ale jak mam wyslac przelew to nie dziala
    >
    > zenada !!!!

    Hmmm a ja się loguję w miesiącu kilka jak nie kilkanaście razy i dawno
    już nie pamiętam aby miał coś nie tak, więc takie gadanie to można między
    bajki włożyć. Fakt że czasami się coś psuje i to w każdym banku i według
    mnie Alior tutaj zbytnio nie odstaje od reszty - trzyma się stawki ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-05-05 12:22:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:d...@4...ne
    t...
    > Zalogować się można i pooglądać sobie kręcące się kółka też można
    > I NIC WIĘCEJ
    > Padło na amen
    > Loguje się tam 2 razy w miesiącu i kuźwa zawsze coś

    Ja się logowałem około 9 rano i choć sesję zerwało to notowania działają
    cały czas. Tak że kompletnie nie padli.

  • 6. Data: 2011-05-05 12:29:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > bajki włożyć. Fakt że czasami się coś psuje i to w każdym banku i według
    > mnie Alior tutaj zbytnio nie odstaje od reszty - trzyma się stawki ;)

    Oj raczej nie. W Aliorze szczególnie często zdarzają się różnego rodzaju
    awarie albo "awarie" (np. jak dzieci pozmieniają coś w dns i się jeszcze nie
    rozpropagowało). Tragedia jest nieco mniejsza niż rok temu, ale dalej jest
    dość źle. Do stabilności choćby ING czy BRE im daleko.

  • 7. Data: 2011-05-06 08:13:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 May 2011 14:29:51 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > nie rozpropagowało). Tragedia jest nieco mniejsza niż rok temu, ale
    > dalej jest dość źle. Do stabilności choćby ING czy BRE im daleko.

    No to ja widocznie nie niezłym farcie lecę, bo od dobrych kilku m-c się
    na żadną awarię i "awarię" nie nadziałem.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-05-06 08:20:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > No to ja widocznie nie niezłym farcie lecę, bo od dobrych kilku m-c się
    > na żadną awarię i "awarię" nie nadziałem.

    Ja się prawie codziennie donich loguję, bo używam ich NOL3. Nawet jak nie
    jestem przed kompem, to potem widzę w logu, że były jakieś przerwy albo
    sesja się zerwała.