  • 21. Data: 2010-07-08 19:40:38
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    masti wrote:

    > skoro samochód stoi tam zagrażając bezpieczeństwu ruchu to SW dałą dupy.
    > Skoro nie zagraża to znak jest niepotrzebny.

    czy naprawde nie potrafisz sobie wyobrazic innych sytuacji?

  • 22. Data: 2010-07-08 19:47:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 14:40:38 -0500, osobnik zwany witek
    wystukał:

    porafię, SW nie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2010-07-08 19:47:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 21:33:25 +0200, osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    i co ma SW zrobić wtedy?

  • 24. Data: 2010-07-08 19:55:21
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Ale to chyba nie jest grupa na takie dyskusje co.

    Damian

  • 25. Data: 2010-07-08 20:01:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 21:55:21 +0200, osobnik zwany Damian Niusy
    wystukał:

    > Hej
    > Ale to chyba nie jest grupa na takie dyskusje co.

    gdyż?

  • 26. Data: 2010-07-08 20:07:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > No cóż - ja to już wyjaśniłem wcześniej. Przeczytaj jeszcze raz, może
    > zrozumiesz.

    Skoro jest możliwość swobodnego zastosowania kary przedłużającej niejako
    czas popełniania wykroczenia to najwyraźniej to wykroczenie jest
    całkowicie wirtualne.

  • 27. Data: 2010-07-08 20:08:41
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Gdyż myślałem że to idzie tylko na grupę pl.biznes.banki
    ale teraz widzę że to samo jest na pl.misc.samochody i trochę mnie
    to zaskoczyło że 1 wątek może być na 2 grupach jednocześnie.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 28. Data: 2010-07-08 20:40:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 08 Jul 2010 20:07:13 GMT, to wrote:
    >Skoro jest możliwość swobodnego zastosowania kary przedłużającej niejako
    >czas popełniania wykroczenia to najwyraźniej to wykroczenie jest
    >całkowicie wirtualne.

    Nie zawsze - np parkowanie na trawniku :-)

    J.

  • 29. Data: 2010-07-08 20:47:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Nie zawsze - np parkowanie na trawniku :-)

    Myślę, że trawnikowi przeszkadza także długość stania, a już na pewno
    deptanie go przez straszaków podczas zakładania blokady.

  • 30. Data: 2010-07-08 20:50:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-08 20:20, BK wrote:

    > To jest parking w strefie platnego parkowania - blokada jest za brak
    > oplaty za parkowanie (nie wrzucil nikt "piatala" do parkometru, albo
    > wrzucil o "piatala" za malo).

    Po tej stronie Alei strefy nie ma, a z tego co poznaje to jest pod
    budynkiem West Gate na Ochocie.

    --

    memento lorem ipsum