  • 11. Data: 2008-11-30 19:35:35
    Temat: Re: Alior Bank: fałszowanie regulaminów, kłamstwa i bałagan
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > na co stawiacie = w jaki sposób bank będzie się z tego tłumaczył? błąd "w
    > druku" czy spróbuje temat przemilczeć?

    Błąd komputera! :-)

    Tak poważniej to pewnie stwierdzą, iż to ostateczne konstytuowanie się
    procedur, a jako, że jeszcze nikomu karty kredytowej nie wydali, więc i nikt
    stratny nie jest.

  • 12. Data: 2008-11-30 19:45:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak poważniej to pewnie stwierdzą, iż to ostateczne konstytuowanie się
    > procedur, a jako, że jeszcze nikomu karty kredytowej nie wydali, więc i nikt
    > stratny nie jest.

    ach te komputery...one się na niekorzyść banku zwykle nie mylą ;-/

    skoro nikt kk nie dostał to nie akceptował regulaminu, będzie musiał to
    zrobić w momencie podpisania umowy...bank się jakoś wykręci, ale niesmak
    pozostanie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-11-30 19:47:07
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    >
    > skoro nikt kk nie dostał to nie akceptował regulaminu, będzie musiał to
    > zrobić w momencie podpisania umowy...bank się jakoś wykręci, ale niesmak

    Ale Olgierd już umowę podpisał. I dostał z banku tabelę z 0%. Tylko
    samego plastiku jeszcze nie ma.

    PG

  • 14. Data: 2008-11-30 19:51:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale Olgierd już umowę podpisał. I dostał z banku tabelę z 0%. Tylko
    > samego plastiku jeszcze nie ma.
    >
    > PG
    w takim razie na jego miejscu wykonałbym taki przelew i w momencie kiedy
    bank naliczyłby opłatę złożyłbym reklamację!

    jak podpisał umowę to ma również regulamin i toip...zakładam, że nikt go
    o zmianie nie informował

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-11-30 19:56:26
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > w takim razie na jego miejscu wykonałbym taki przelew i w momencie kiedy
    > bank naliczyłby opłatę złożyłbym reklamację!

    Bank reklamacje uzna, ale co z tego?

    Jeśli Alior się z tego wykaraska "bez strat", za chwilę zobaczymy to samo w
    innych bankach. Przydałoby się jednak jakieś działanie systemowe.

    marekz

  • 16. Data: 2008-11-30 19:56:52
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 20:51, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > bank naliczyłby opłatę złożyłbym reklamację!
    >
    > jak podpisał umowę to ma również regulamin i toip...zakładam, że nikt go

    Ciekawe, co zrobi Olgierd ?

  • 17. Data: 2008-11-30 19:57:18
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > w takim razie na jego miejscu wykonałbym taki przelew i w momencie kiedy
    > bank naliczyłby opłatę złożyłbym reklamację!

    Odrzucą.

    > jak podpisał umowę to ma również regulamin i toip...zakładam, że nikt go o
    > zmianie nie informował

    Po co, skoro produkt jeszcze nieaktywny, a aby go aktywować pewnie pójdzie
    do placówki, w której przemiła pani poinformuje go, iż nastąpiły zmiany...

    Myślę, że Alior po prostu chce nałapać klientów. Rzucili się na konto (bo
    konkurs) i karty (bo przelewy i 1%). Pewnie większość machnie ręką - skoro
    już dostali, darmowe użytkowanie to niech będzie. Część osób karty nawet nie
    uaktywni, ale co z tego? Bank nadal będzie trąbił, że WYDAŁ ileś tam tysięcy
    kart, a nikt nie pyta ile aktywna. W końcu deklarowali, że do końca bodaj
    2010 chcą mieć milion klientów.

  • 18. Data: 2008-11-30 20:08:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Po co, skoro produkt jeszcze nieaktywny, a aby go aktywować pewnie pójdzie
    > do placówki, w której przemiła pani poinformuje go, iż nastąpiły zmiany...

    żartujesz? kk aktywujesz przez system albo w bankomacie lub na infolinii...

    > Myślę, że Alior po prostu chce nałapać klientów.
    to chyba jeszcze nie nałapał...na razie same problemy ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-11-30 20:12:48
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > żartujesz? kk aktywujesz przez system albo w bankomacie lub na
    > infolinii...

    Wąpię... Choćby dlatego, że po złożeniu wniosku nie dostałem żadnych kodów,
    haseł itp. Zatem dość naturalną drogą po otrzymaniu karty będzie udanie się
    z nią do oddziału celem aktywacji. Bowiem opcja system (przynajmniej dla
    mnie, chyba że mi czegoś nie dali, a powinni) nierealna, bankomat też, bo
    PINu na razie nie ma, infolinia także pewnie ma jakieś hasła.

  • 20. Data: 2008-11-30 20:26:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > mnie, chyba że mi czegoś nie dali, a powinni) nierealna, bankomat też, bo
    > PINu na razie nie ma, infolinia także pewnie ma jakieś hasła.

    no to zobaczymy co powiedzą w placówce ;-)
    w każdym razie o toip nie pytaj...

    --
    pozdrawiam
    RobertS