  • 1. Data: 2011-09-28 18:46:47
    Temat: Alior Bank lokata na 100 dni zły numer rachunku
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam w Alior Banku konto, ale nie chciało mi się biegać do oddziału
    aby założyć lokaty więc założyłem je przez internet ale nie ze strony
    transakcyjnej tylko przez stronę http://www.lokata.aliorbank.pl/.

    Wszystko ładnie dostałem numery rachunków na które zrobiłem przelewy z konta
    głównego w Alior banku.

    Tylko że numer rachunku lokaty na potwierdzeniu jest inny niż numer na który
    robiłem
    przelew i inny niż mój rachuek w alior banku.

    np.

    Mój rachunek główny: xx 2490 0005 0000 4000 xxxx xxxx
    Rachunek do przelewu na lokatę: xx 2490 0005 2000 0000 xxxx xxxx
    Przelew kwoty odsetek na rachunek: xx 2490 0005 0000 3000 xxxx xxxx

    Bo teraz się zastanawiam gdzie wróci moja kasa po zakończeniu lokat.
    A najdziwniejsze że nawet nie da się tego rachunku zamienić bo wywala błąd:
    Przepraszamy, aktualnie nie można wykonać wybranej operacji. Proszę
    spróbować później.

    Możecie to sprawdzić u siebie czy też tak macie ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2011-09-28 18:49:55
    Temat: Re: Alior Bank lokata na 100 dni zły numer rachunku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.09.2011 20:46, Damian News pisze:
    > Mo?ecie to sprawdziae u siebie czy te? tak macie ?

    Przy likwidowaniu lokaty wybierasz rachunek z rozwijanej listy. Sprawdz
    sobie sam.

  • 3. Data: 2011-09-28 18:50:44
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 20:46, Damian News pisze:

    > Możecie to sprawdzić u siebie czy też tak macie ?

    Też tak mamy ;) Po prostu w Aliorze wpłaciłeś kasę na numer rachunku
    technicznego, z którego została założona lokata (i ma swój numer
    rachunku). Oczywiście to nie ma nic wspólnego z RORem.

    Po zakończeniu lokaty (lub zerwaniu) kasa z rachunku lokaty wróci na
    rachunek techniczny, a z niego na rachunek z którego przelałeś środki ;)
    Po co ma coś ma być proste jak może być skomplikowane...

  • 4. Data: 2011-09-28 18:57:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > głównego w Alior banku.
    >
    > Tylko że numer rachunku lokaty na potwierdzeniu jest inny niż numer na który

    Ten "mądry " bank tak ma. "Wyższa kultura" w końcu. Ja wysłałem na 100-dniową
    dwa przelewy o jednakowej wysokości. Jedną lokatę założyli na drugi w terminie,
    a drugą dwa dni później. I teraz jak mam zgadnąć, który przelew dotyczy której
    lokaty, jak numery kont na które wysyłałem kasę nijak się mają do numerów kont z
    założonymi lokatami.

    Burdel totalny.

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-09-28 18:58:55
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Możecie to sprawdzić u siebie czy też tak macie ?

    Mamy, mamy, dawno było na grupie opisane.

  • 6. Data: 2011-09-28 19:01:58
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Udało sie zmienic na jednej lokacie gdzie zrobiłem błąd i zaznaczyłem że ma
    być odnawialna.
    Przy zmienie na nieodnawialną udało sie zmienić numer rachunku do zwrotu
    środków.
    Niezła niedoruba.

    Ale wiadmo Comarch ci to wszystko potrafią spieprzyć.

  • 7. Data: 2011-09-28 19:49:38
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Mamy, mamy, dawno było na grupie opisane.

    Właśnie doczytałem. Dzięki

  • 8. Data: 2011-09-28 20:35:59
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Po zakończeniu lokaty (lub zerwaniu) kasa z rachunku lokaty wróci na
    > rachunek techniczny, a z niego na rachunek z którego przelałeś środki ;)

    sprawdziles to empirycznie ?

  • 9. Data: 2011-09-28 21:15:13
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 22:35, brum pisze:

    > sprawdziles to empirycznie ?

    Nie wyobrażam sobie, żeby mogłoby być inaczej ;) Skoro składam
    dyspozycję powrotu środków na rachunek z którego kasa przyszła to
    oczekuję, że tak się stanie ;)

  • 10. Data: 2011-09-29 06:54:20
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie wyobrażam sobie, żeby mogłoby być inaczej ;) Skoro składam dyspozycję
    > powrotu środków na rachunek z którego kasa przyszła to oczekuję, że tak
    > się stanie ;)

    oczekuj dalej :)