  • 1. Data: 2008-10-29 20:40:31
    Temat: Alior Bank startuje 17 listopada 2008 roku
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    Na bankierze pojawiło się trochę informacji na temat Aliora.

    <http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-Bank-1854238.
    html>

    Oferta dla klientów indywidualnych wydaje się interesująca:

    "Do najbardziej konkurencyjnych i innowacyjnych elementów oferty dla
    klientów indywidualnych należy pierwsze na rynku konto osobiste oferujące
    wszystkie bankomaty w Polsce i na świecie bez opłat oraz automatyczną
    lokatę nocną (overnight), na której połowa środków z konta zarabia każdej
    nocy 11% w skali roku, bez opłat za prowadzenie konta i bez innych
    dodatkowych obostrzeń dotyczących wypłat. Ponadto bank udostępni Klientom:
    12-miesięczną ,,Lokatę Rekomendacyjną", na której rekomendujący i
    rekomendowany zarabiają aż 10% w skali roku. Absolutną nowością na rynku
    będzie 3-letnia Lokata ,,Dochód i Samochód". Lokata ta gwarantuje,
    Klientowi, bezpłatny samochód w trakcie jej trwania (bank pokrywa koszty
    leasingu) oraz oprocentowanie 3% w skali roku. Klient ma możliwość wykupu
    samochodu po 3 latach za odsetki z lokaty. Już wkrótce uruchomiona zostanie
    funkcjonalność, pozwalającą Klientom na zakładanie wszystkich lokat z
    oferty za pośrednictwem Internetu - bez konieczności wychodzenia z domu i
    zakładania konta osobistego w Alior Banku. Aby założyć lokatę internetową,
    wystarczy dokonać przelewu na wskazane konto.

    Wśród kart kredytowych w ofercie znajdą się m.in. najlepsza karta lotnicza
    oraz karta dla kierowców. Dokonując wszelkich płatności kartą lotniczą, jej
    właściciele zbierają mile lotnicze, które będą mogli wymienić na loty we
    wszystkich liniach lotniczych. Z kolei właściciele karty dla kierowców
    otrzymają ,,do skarbonki" kwotę odpowiadającą 1% wartości zakupów dokonanych
    za pomocą karty. Środki te będą mogli przeznaczyć na ubezpieczenie OC i AC
    samochodu. Oprócz tego posiadacze kart otrzymają co miesiąc zwrot 1% kwot
    wydanych na dowolnej stacji benzynowej na paliwo. Wszyscy posiadacze karty
    dla kierowców będą mogli korzystać ze zniżek w wybranych myjniach, u
    dilerów aut, na stacjach napraw pojazdów bądź u sprzedawców części
    zamiennych."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 2. Data: 2008-10-29 20:45:25
    Temat: Re: Alior Bank startuje 17 listopada 2008 roku
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    beznadziejna ta oferta... Rozczarowanie roku, jak dla mnie i burza w
    szklance wody.
    Proponuja 1% KK za paliwo, gdy GE Money Bank ze swoja autokarta daje 2,5%.
    Lokata na rok i jeszcze mam robic za naganiacza. Pewnie ten overnight bedzie
    tak wyliczony, ze noc to 1/3 doby, konto na zero i realnie to z 11% zrobi
    sie 4. Wreszcie tekst "Klient ma możliwość wykupu
    samochodu po 3 latach za odsetki z lokaty." mnie rozbroil. Srednie 3-letnie
    auto to powiedzmy 40.000zl. To ile trzeba miec na lokacie z oprocentowaniem
    netto ok. 2,4% w skali roku, by za odsetki nabyc auto?

  • 3. Data: 2008-10-29 20:52:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > <http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-Bank-1854238.
    html>

    na początek chcę moje 100 zł, a później się zobaczy ;-)
    jednak jeżeli faktycznie będzie tam tak fajnie to może nawet będę z tego
    konta częściej korzystał ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-29 21:24:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Szymon wrote:
> [...]
    > 3-letnie auto to powiedzmy 40.000zl. To ile trzeba miec na lokacie z
    > oprocentowaniem netto ok. 2,4% w skali roku, by za odsetki nabyc auto?

    A gdzie tam jest napisane, że kwota odsetek ma być równowartościa samochodu?
    Może właśnie na tym polega atrakcyjność tej lokaty, że za niewielkie
    relatywnie odsetki możesz kupić samochód :-)

  • 5. Data: 2008-10-29 21:27:11
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > A gdzie tam jest napisane, że kwota odsetek ma być równowartościa
    > samochodu?

    "Klient ma możliwość

    > Może właśnie na tym polega atrakcyjność tej lokaty, że za niewielkie
    > relatywnie odsetki możesz kupić samochód :-)

    hehe... Czyli nadal sa tacy, co wierza. Wiara podobno czyni cuda, wiec
    wierzmy dalej, ze za lokate rodem z... mbanku na przyklad, czyli od
    10.000... bank da nam auto i je oplaci :-))

  • 6. Data: 2008-10-29 21:29:43
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > realnie to z 11% zrobi
    > sie 4.

    to jest 11% od polowy zgromadzonych srodkow, czyli realnie 5.5%.

    --
    in

  • 7. Data: 2008-10-29 21:33:12
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > to jest 11% od polowy zgromadzonych srodkow, czyli realnie 5.5%.

    Myslisz? Wtedy po co dodali, ze to na noc??? Nie latwiej bylo dac 5,5% po
    prostu albo 11% od polowy czy nawet 55% od 1/10 bez magicznej nazwy
    "overnight"?

  • 8. Data: 2008-10-29 21:44:24
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Szymon wrote:

    > hehe... Czyli nadal sa tacy, co wierza. Wiara podobno czyni cuda, wiec
    > wierzmy dalej, ze za lokate rodem z... mbanku na przyklad, czyli od
    > 10.000... bank da nam auto i je oplaci :-))

    Przejeżdżałem dzisiaj rano chyba obok czynnej
    placówki - wydawało mi się, że
    otwartej,więc nie wiem dlaczego od 17 listopada ma być
    dopiero otwarte i na szybach widziałem panów wyklejonych
    w melonikach i szaty graficznej odniosłem wrażenie, że to coś bliżej Noble
    Banku.
    Może więc tam jednak nie chodzi o lokaty rodem z ...

    A jeśli chodzi o banki, to w nic nie wierzę.

  • 9. Data: 2008-10-29 21:47:10
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > Myslisz? Wtedy po co dodali, ze to na noc??? Nie latwiej bylo dac 5,5% po
    > prostu albo 11% od polowy czy nawet 55% od 1/10 bez magicznej nazwy
    > "overnight"?

    Cytuje : "połowa środków z konta zarabia każdej nocy 11% w skali roku".

    Nie wiem dlaczego nie dali 55% od 1/10 srodkow zgromadzonych w godzinach
    wczesno-wieczornych. Widac ta sztuczka socjotechniczna bardziej im sie
    spodobala.

    --
    in

  • 10. Data: 2008-10-29 21:47:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

    > A jeśli chodzi o banki, to w nic nie wierzę.

    Skłamałem. Nie wierzyłem, a dostałem kiedyś
    zegarek od LG-netu za jakąś lokatę ;-)