  • 1. Data: 2008-12-10 11:33:55
    Temat: [Alior] Darmowa karta dla uczestnikow konkursu
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Przyznam że ostatnio nie śledze grupy dokładnie, ale wydaje mi się że
    jeszcze nie było. Dostałem dziś maila mniej więcej tej treści:
    "Z przyjemnością informujemy, że dla wszystkich Uczestników Konkursu
    internetowego ,,Zbuduj z nami nowy bank!" znosimy na okres 12 miesięcy
    opłatę 3 zł miesięcznie za płatniczą kartę debetową, wydawaną do:
    - rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w wariancie Konto osobiste,
    prowadzonych w PLN,
    - rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w wariancie Konto zakupowe,
    prowadzonych w PLN,
    - rachunków oszczędnościowych, prowadzonych w PLN"

    Co ciekawe dostałem go od pani z katowickiego oddziału, gdzie zakładałem
    konto. Nic podobnego nie przyszło natomiast z samego konkursu. Trochę to
    dziwne, ale jeśli prawdziwe to może jednak zaczne używać tego konta.
    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 2. Data: 2008-12-10 11:56:08
    Temat: Re: [Alior] Darmowa karta dla uczestnikow konkursu
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    > Co ciekawe dostaĹ&#65533;em go od pani z katowickiego oddziaĹ&#65533;u, gdzie
    zakĹ&#65533;adaĹ&#65533;em
    > konto. Nic podobnego nie przyszĹ&#65533;o natomiast z samego konkursu.
    TrochÄ&#65533; to
    > dziwne, ale jeĹ&#65533;li prawdziwe to moĹźe jednak zaczne uĹźywaÄ&#65533; tego
    konta.

    cholera, a ja odhaczylem karte. Da sie jakos telefocznie lub internetowo
    zamowic do rachunku karte?

    w mbanku to 5 minut roboty ..

  • 3. Data: 2008-12-10 13:55:58
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    autor napisał(a):
    TrochÄ&#65533; to

    > cholera, a ja odhaczylem karte. Da sie jakos telefocznie lub internetowo
    > zamowic do rachunku karte?
    >
    > w mbanku to 5 minut roboty ..

    pan w oddziale twierdził, że zawsze będę mógł przez neta zamówić...
    niestety nie widzę nigdzie takiej opcji po zalogowaniu.

    PG

  • 4. Data: 2008-12-10 15:32:22
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Dostałem dzisiaj:

    ---------
    Szanowni Państwo,

    Jest nam niezmiernie miło poinformować, że w ramach podziękowania za Państwa
    wkład w powstanie naszego Banku, Uczestników Konkursu zwalniamy z opłaty 3 zł
    miesięcznie za płatniczą kartę debetową przez okres 12 miesięcy. Oferta ta
    dotyczy kart płatniczych wydawanych do rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych (zarówno Konta z lokatą nocną, jak i Konta
    zakupowego) prowadzonych w złotych oraz do rachunków oszczędnościowych
    prowadzonych w złotych - zarówno otwartych do tej pory, jak i tych, które
    zostaną otwarte do 24 grudnia br. Zaznaczamy jednak, że zwolnienie z opłaty
    obejmuje tylko jedno konto osobiste każdego Uczestnika Konkursu.

    Ponieważ otrzymaliśmy również wiele zapytań, dotyczących rzeczywistego
    oprocentowania Konta z lokatą nocną, uprzejmie informujemy, że w przypadku
    lokowania połowy środków z tego konta na lokacie nocnej, rzeczywiste roczne
    oprocentowanie tego konta wynosi:
    - 5,71% w przypadku posiadania na koncie kwoty nie większej niż 16 524,54 zł
    (w tej sytuacji nie jest pobierany tzw. podatek Belki, w związku z czym
    odpowiada to oprocentowaniu 7% na tradycyjnej lokacie rocznej!);
    - w przypadku posiadania na koncie kwoty wyższej niż 16 524,54 zł,
    oprocentowanie nominalne nie zmienia się, jednak od kapitalizowanych każdego
    dnia odsetek potrącany jest tzw. podatek Belki (podatek od zysków
    kapitałowych), pobierany od zysków na wszystkich standardowych kontach i lokatach.
    Oprocentowanie 5,71% wynika z tego, że:
    - oprocentowanie lokaty nocnej wynosi 11% w skali roku i liczone jest tak,
    jakby środki były na lokacie całą dobę (mimo, że "zamrożone" są tylko w nocy);
    - środki na lokacie nocnej kapitalizowane są każdego dnia, w związku z czym
    każdego kolejnego dnia odsetki mogą być liczone od większej kwoty
    (powiększonej o odsetki, naliczone poprzedniego dnia).

    Z poważaniem,
    Zespół Alior Banku
    --------

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 5. Data: 2008-12-10 16:20:17
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Piotr Gralak pisze:
    > pan w oddziale twierdził, że zawsze będę mógł przez neta zamówić...
    > niestety nie widzę nigdzie takiej opcji po zalogowaniu.

    Nie tylko Ty ;)
    Czyli wizyta w oddziale banku tylko?

  • 6. Data: 2008-12-10 16:22:53
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    kuba napisał(a):

    > Nie tylko Ty ;)
    > Czyli wizyta w oddziale banku tylko?

    Nie. Właśnie zamówiłem na party line z opcją nieodnawiania
    automatycznego po wyekspirowaniu (czyli chyba po roku).

    PG

  • 7. Data: 2008-12-10 16:30:27
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Piotr Gralak pisze:

    > Nie. Właśnie zamówiłem na party line z opcją nieodnawiania
    > automatycznego po wyekspirowaniu (czyli chyba po roku).

    trzech :-)

  • 8. Data: 2008-12-10 16:32:38
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > trzech :-)

    oj, to trzeba będzie po roku zgubić? :)
    a ktoś pisał, że na rok... ale to chyba o kartach "na okaziciela" było ;)

    PG

  • 9. Data: 2008-12-10 19:27:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 10 Dec 2008 16:32:38 +0000, Piotr Gralak napisał(a):

    > oj, to trzeba będzie po roku zgubić? a ktoś pisał, że na rok... ale to
    > chyba o kartach "na okaziciela" było

    Kredytowa jest na rok.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2008-12-10 20:31:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ja_Nul^ pisze:
    > Co ciekawe dostałem go od pani z katowickiego oddziału, gdzie zakładałem
    > konto. Nic podobnego nie przyszło natomiast z samego konkursu. Trochę to
    > dziwne, ale jeśli prawdziwe to może jednak zaczne używać tego konta.

    Ja to dostałem normalnie (nie mam u nich konta). Ale tak naprawdę to co
    z tego ? Po tym co tutaj wyczytałem to ja i tak konta nie zakładam. KK
    też nie, więc po co mi to ? Gotówkę wypłacam sporadycznie, a jeśli już
    to Euronetów/BZWBK/C4You jest masa, a w razie czego jedną wypłatę w
    miesiącu mam darmową z dowolnego bankomatu. Natomiast w mega awaryjnym
    przypadku (aczkolwiek nie wiem co by to musiało być) po prostu zapłacę 5
    zł prowizji (dotychczas przez ok. 10 lat posiadania kont w bankach
    korzystałem z takiej opcji chyba 2 razy, z tego tylko jeden raz pamiętam
    jak to było).

    Innymi słowy dla mnie Alior nie ma nic do zaoferowania, a
    zakładanie/testowanie/zamykanie konta to jest coś na co zdecydowanie nie
    mam czasu. W nowym roku ograniczam swoje KK do sztuk dwóch (Multi +
    Citi), pozbywając się KK Millenium (jest ok ale jej nie potrzebuję).
    Konto widmo w Inteligo już zlikwidowałem. Tak więc zdecydowanie
    preferuję ostatnio ograniczanie produktów bankowych niż ich zwiększanie.

    Alior bank na chwilę obecną traktuję jak "bank-krzak" - taki wynalazek i
    twór nie całkiem udany.

    --
    Mithos