  • 1. Data: 2008-12-17 07:47:59
    Temat: Alior KK i limity transakcyjne
    Od: Qq <...@n...com>

    Czy w Aliorze można samodzielnie ustawiać limity transakcyjne dla KK
    przez system internetowy ? Pytanie do osób posiadających takową, bo
    interesuje mnie czy to faktycznie działa, a nie tylko w teorii ;).

    qq

  • 2. Data: 2008-12-17 08:11:50
    Temat: Re: Alior KK i limity transakcyjne
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 08:47:59 +0100, Qq napisał(a):

    > Czy w Aliorze można samodzielnie ustawiać limity transakcyjne dla KK
    > przez system internetowy ? Pytanie do osób posiadających takową, bo
    > interesuje mnie czy to faktycznie działa, a nie tylko w teorii

    Funkcja jest i nawet można ją sobie ustawić. Nie tak fajnie jak w banku
    na "m", ale coś tam coś tam ;-)
    To chyba jedyna rzecz, która działa jeśli chodzi o obsługę kart.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-17 08:21:06
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    On 12/17/2008 09:11 AM, Olgierd wrote:

    > Funkcja jest i nawet można ją sobie ustawić. Nie tak fajnie jak w banku
    > na "m", ale coś tam coś tam ;-)
    > To chyba jedyna rzecz, która działa jeśli chodzi o obsługę kart.

    A sprawdzałeś czy faktycznie działa? Tzn czy transakcje powyżej ustawionego limitu
    nie przechodzą?

    t.

  • 4. Data: 2008-12-17 08:33:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 09:21:06 +0100, Tomasz Bątor napisał(a):

    > A sprawdzałeś czy faktycznie działa? Tzn czy transakcje powyżej
    > ustawionego limitu nie przechodzą?

    Nie, nie sprawdzałem. Przestawianie tego kosztuje te ich esemeski, a one
    jak wiadomo się nie odnawiają ;-)

  • 5. Data: 2008-12-17 09:04:13
    Od: k...@o...pl

    On 17 Gru, 09:33, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Nie, nie sprawdzałem. Przestawianie tego kosztuje te ich esemeski, a one
    > jak wiadomo się nie odnawiają ;-)
    Znaczy jak się nie odnawiają? Po miesiącu się nie odnawiają?

  • 6. Data: 2008-12-17 09:20:40
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 01:04:13 -0800, kl1 napisał(a):

    > Znaczy jak się nie odnawiają? Po miesiącu się nie odnawiają?

    No było na grupie, nie wiem, może już coś drgnęło, ale ludzie pisali, że
    10 esemesków na miesiąc się nie odnowiło w grudniu.
    Ja nie mam nic oprócz karty, więc teoretycznie mógłbym się pobawić,
    ale... znów się coś zatnie albo coś...? :-)

  • 7. Data: 2008-12-17 11:12:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 09:20:40 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > 10 esemesków na miesiąc się nie odnowiło w grudniu. Ja nie mam nic
    > oprócz karty, więc teoretycznie mógłbym się pobawić, ale... znów się coś

    A słuchaj napisałeś, że autoryzacja przechodzi bardzo szybko, czyli chyba
    jest jakiś floor limit >0 - tak można przypuszczać. A jakie to były mniej
    więcej kwoty? Amex się pod tym względem popsuł, więc kk Aliora byłaby
    idealna w takim razie i pal sześć te darmowe przelewy. Kwestia tylko czy
    uda się ich kk w ogóle dostać :/

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-12-17 11:35:55
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 11:12:21 +0000, xbartx napisał(a):

    > A słuchaj napisałeś, że autoryzacja przechodzi bardzo szybko, czyli
    > chyba jest jakiś floor limit >0 - tak można przypuszczać. A jakie to
    > były mniej więcej kwoty?

    Tak, widzę, że przeszły w ten sposób transakcje na 20 i 36 złotych. Ale
    nie wszędzie.

  • 9. Data: 2008-12-17 18:00:53
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > Ja nie mam nic oprócz karty, więc teoretycznie mógłbym się pobawić,
    > ale... znów się coś zatnie albo coś...? :-)

    To jak juz jestesmy przy tej kwestii. W TOiP przy kazdym rachunku jest
    10 smsow gratis miesiecznie, natomiast w profilu netowym jest wspolne
    konto smsow na wszystkie rachunki. Czy ktos sie juz zastanawial z was
    nad kolejnym bublem w taryfie ?

    --
    pozdrawiam,
    Dan the Man