  • 1. Data: 2010-08-03 18:03:21
    Temat: Alior - KK lotnicza
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Chyba nikt nie pisał - z oferty Aliora zniknęła KK lotnicza Gold (czyli
    ta z 1,5% premii), została tylko Silver (czyli ta z 1% premii).

    Co ciekawe - w regulaminie premii lotniczej wciąż figuruje 1,5% za
    lotniczą Gold - mam nadzieję, że dotyczy to klientów, którzy już tę
    kartę mają. (...bo jak nie to idzie do odstrzału.)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2010-08-03 21:19:05
    Temat: Re: Alior - KK lotnicza
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 03.08.2010 20:03, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]
    > lotniczą Gold - mam nadzieję, że dotyczy to klientów, którzy już tę
    > kartę mają. (...bo jak nie to idzie do odstrzału.)

    O ile nie jest to jakieś niedopatrzenie związane z przebudową strony (bo
    karta nadal jest dostępna w systemie wnioskowym oraz w TOiP) to mogę
    mówić o szczęściu- posiadam Gold lotniczą dosłownie 2 tygodnie :)

    Znając ten bank, to będzie jak w przypadku "starych" Silver/Gold- tam
    zostało 1%, to mam nadzieję, że i nam się upiecze i zostanie stary
    system premiowania (chyba, że za rok wymienią kartę na zwykłą lotniczą).

    Michał

  • 3. Data: 2010-08-04 06:43:29
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michal pisze:

    > O ile nie jest to jakieś niedopatrzenie związane z przebudową strony (bo
    > karta nadal jest dostępna w systemie wnioskowym oraz w TOiP) to mogę
    > mówić o szczęściu- posiadam Gold lotniczą dosłownie 2 tygodnie :)

    A jak wygląda? Moja niby nazywa się "lotnicza", ale wizerunek na karcie
    jest taki jak na "zwykłym" goldzie nie-lotniczym.

    > Znając ten bank, to będzie jak w przypadku "starych" Silver/Gold- tam
    > zostało 1%, to mam nadzieję, że i nam się upiecze i zostanie stary
    > system premiowania (chyba, że za rok wymienią kartę na zwykłą lotniczą).

    No to ja się dowiem już w październiku... :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-08-05 12:08:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 3 Sie, 20:03, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Chyba nikt nie pisał - z oferty Aliora zniknęła KK lotnicza Gold (czyli
    > ta z 1,5% premii), została tylko Silver (czyli ta z 1% premii).

    To jaki sens ma dla zwykłego usera taka karta ? Wszędzie indziej
    dostanie 1 % premii w gotówce, a tu ma zadołowane tylko na bilety..;-(

  • 5. Data: 2010-08-05 16:58:42
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    szczurwa pisze:

    > To jaki sens ma dla zwykłego usera taka karta ? Wszędzie indziej
    > dostanie 1 % premii w gotówce, a tu ma zadołowane tylko na bilety..;-(

    No właśnie, a tu ma 1,5%, czyli o 50% więcej niż gdzie indziej. Nie
    tylko na bilety lotnicze, a na dowolny zakup w biurze podróży - np. ja
    wydaję na kolejowe. :-)
    A zresztą nawet jak raz do roku wydajesz coś w biurze podróży, to i tak
    się opłaca.

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2010-08-05 21:09:11
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 04.08.2010 08:43, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Michal pisze:
    >

    > No to ja się dowiem już w październiku... :-)

    Mam potwierdzone z CC Aliora (telefonicznie oraz mailowo), że karta jest
    "wycofana z oferty dla nowych klientów", ale dla dotychczasowych
    wszystko zostaje i zostanie "po staremu", łącznie z wznowieniem karty.

    KONIECZNIE napisz w październiku czy dostałeś taki sam plastik i czy to
    dalej gold lotnicza.

    Michał

  • 7. Data: 2010-08-06 08:23:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 18:58:42 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > wydaję na kolejowe. :-)
    > A zresztą nawet jak raz do roku wydajesz coś w biurze podróży, to i tak

    Szczurwa napisał o zwykłym użytkowniku, któremu 1,5% w biurze podróży
    jest zazwyczaj kompletnie nieprzydatne.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-08-06 18:34:36
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 06.08.2010 10:23, xbartx pisze:

    > Szczurwa napisał o zwykłym użytkowniku, któremu 1,5% w biurze podróży
    > jest zazwyczaj kompletnie nieprzydatne.

    xbartx - na pewno dobrze rozumiesz na czym polega premia lotnicza na tej
    karcie? 1,5% WSZYSTKICH transakcji jakie wykonujesz w PLN oraz 2,5%
    wszystkich walutowych odkłada się na koncie premiowym, z którego
    "finansujesz" zakup w biurach- czyli po zakupie w biurze dzwonisz do CC,
    informujesz że dokonałeś zakupu a oni przelewają premię na rachunek KK.
    I w tym kontekście właśnie ktoś, kto raz na rok robi zakupy w biurach
    może zyskać sporo więcej niż marne 0,7% cashback.

    Michał

  • 9. Data: 2010-08-06 18:45:23
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michal pisze:

> [...]
    > wszystko zostaje i zostanie "po staremu", łącznie z wznowieniem karty.
    >
    > KONIECZNIE napisz w październiku czy dostałeś taki sam plastik i czy to

    Hehe, mój "plastik" jest zwykłym goldem. Nie ma na nim ani słowa o jego
    "lotniczości". A Twój?

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2010-08-06 18:52:26
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 06.08.2010 20:45, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Hehe, mój "plastik" jest zwykłym goldem. Nie ma na nim ani słowa o jego
    > "lotniczości". A Twój?

    Mój także, to karta wizerunkowo identyczna ze zwykłym goldem. Ważne jest
    raczej to, co podają w systemie transakcyjnym. Jak pisałem- z CC mam
    potwierdzenie, że karta będzie obsługiwana nadal łącznie ze wznowieniami
    więc raczej nas w konia nie zrobią- podobnie jak starzy userzy zwykłych
    kart mają wciąż 1% CB pomimo wznawiania kart.

    Tym niemniej daj znać co Ci wznowią i czy nie zmieni się tym karty w
    systemie.

    Michał