  • 11. Data: 2010-08-06 18:59:45
    Temat: Re: Alior - KK lotnicza
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Szczurwa napisał o zwykłym użytkowniku, któremu 1,5% w biurze podróży
    > jest zazwyczaj kompletnie nieprzydatne.

    A to czemu? Zwykły użytownik zwykle raz na rok gdzieś jedzie na wakacje.
    Jak kupuje wycieczkę - to kupuje ją w biurze podróży. Jak sam sobie
    organizuje wyjazd, to kupuje zwykle jakieś bilety - nawet jak nie są to
    bilety lotnicze, tylko kolejowe, to i tak można je kupić w biurze
    podróży. (Ceny są takie same jak w PKP.) Hotel też można zarezerwować w
    biurze podróży (ceny też często są takie same jak bezpośrednio w
    hotelu). Samochód można wynająć w biurze podróży. Generalnie - za
    całkiem dużo rzeczy można zapłacić w biurze podróży.

    Jeśli założymy, że ktoś spełnia warunek darmowości karty (30k obrotu,
    czyli średnio 2500 na miesiąc), to po roku ma do dyspozycji 450zł na
    wydanie w biurze podróży. To niby takie nieprzydatne jest?

    Tym niemniej - oczywiście karta jest najlepsza dla kogoś, kto i tak
    gdzieś często lata, albo ma inne kontakty z biurami podróży... :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2010-10-04 13:50:12
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michal pisze:

    > Mój także, to karta wizerunkowo identyczna ze zwykłym goldem. Ważne jest
    > raczej to, co podają w systemie transakcyjnym. Jak pisałem- z CC mam
    > potwierdzenie, że karta będzie obsługiwana nadal łącznie ze wznowieniami
    > więc raczej nas w konia nie zrobią- podobnie jak starzy userzy zwykłych
    > kart mają wciąż 1% CB pomimo wznawiania kart.
    >
    > Tym niemniej daj znać co Ci wznowią i czy nie zmieni się tym karty w
    > systemie.

    Karta właśnie w systemie zmieniła status na "do aktywacji", a data
    ważności wydłużyła się o 3 lata. Nazwa się nie zmieniła, nadal jest to
    "Alior Bank MasterCard Gold Lotnicza", mimo że nie ma jej już w ofercie.
    Plastik jeszcze nie przyszedł, ale wygląda na to, że wszystko zostanie
    po staremu. :-)

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2010-10-14 15:23:03
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > "Alior Bank MasterCard Gold Lotnicza", mimo że nie ma jej już w ofercie.
    > Plastik jeszcze nie przyszedł, ale wygląda na to, że wszystko zostanie

    Właśnie karta przyszła. Aktywowałem. Wygląda jak stara, ma ten sam
    numer, nadal nazywa się Lotnicza Gold, więc chyba wszystko OK!

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2010-10-14 17:03:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Paź, 17:23, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Właśnie karta przyszła. Aktywowałem. Wygląda jak stara, ma ten sam
    > numer, nadal nazywa się Lotnicza Gold, więc chyba wszystko OK!

    alior bank - kto pierwszy ten lepszy;)
    Wszystkie oferty tak u nich działają, podobnie jak lepszy cash back
    tylko dla wybranych na początku;)

  • 15. Data: 2010-10-14 18:28:42
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysiek pisze:

    > alior bank - kto pierwszy ten lepszy;)
    > Wszystkie oferty tak u nich działają, podobnie jak lepszy cash back
    > tylko dla wybranych na początku;)

    Ale ostatnio w regulaminie tylnymi drzwiami wprowadzili możliwość
    zamknięcia klientowi karty, której nie ma już w ofercie. Czyli w
    zasadzie nia ma się co cieszyć, bo każdej chwili mogą...

    --
    MiCHA