  • 41. Data: 2008-12-01 08:11:06
    Temat: Re: Alior - KPINA
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87r64ubr1u.fsf@alfa.kjonca...

    > A Ty raczysz nie dostrzegać, że z punktu widzenia klienta kurier jest
    > "częścią" banku. I mnie np. mało obchodzi czy to droga czy tania firma
    > kurierska, czy może nawet pracownik samego banku.
    > Jeśli jakimś istotnym kanałem dystrybucji ma być zdalna sprzedaż kart,
    > kont czy cokolwiek, to bank powinien tego kanału pilnować.

    zakładając allekartę (bzwbk)
    odebrałem ją w większym mieście gdzie mieli punkt
    wcale się nie kryli że już leży trochę, bank też podał konkretną datę
    wyszło na to że przesyłkę słali ok.2 tygodni
    nie mieli kursu do mojego miasta i nie zawieźli
    co w ciągu 2 tygodni to trochę dziwne

    gdybym wiedział że to można reklamować...
    ja poprostu cierpliwie czekałem, przydarzyła się okazja to podjechałem

  • 42. Data: 2008-12-01 21:22:51
    Od: "Hanson" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Stachu S." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak
    > jak piszesz, to wróć na pl.irc.nastolatki.
    > A w ogóle to sprzątanie klatki schodowej lepiej ci wychodzi (
    > http://tinyurl.com/5uj584 ) więc pozostań przy myciu powierzchni płaskich.
    > A jeśli już musisz tu napisać, to pisz na temat, i błyśnj inteleketem
    > chociaż czasem: nie pytaj po co twój adwersarz pisze "nie pracuje też w
    > firmie kurierskiej", bo robi to ni mniej ni więcej, tylko po to, byś nie
    > zadawał już kolejnych głupich pytań.
    > Mam nadzieję, że trochę ci się rojśniło w głowie.
    > Jako że to twój piąty w sumie post na grupach dyskusyjnych - życzę

    Sympatyczny Stachu, pachnie mi to V kolumną. Przytaczanie innych postów lub
    naśmiewanie się z obowiązków, które wykonuje to prymitywizm i doskonale o
    tym wiesz bo sprawiasz wrażenie raczej obytego.