  • 1. Data: 2016-12-24 10:36:04
    Temat: Alior Kantor -> Lloyds
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jakby kto był ciekawy. Wysłałem sobie 100 funtów.
    Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.

    Niedługo test w drugą stronę ;)

    Wesołych!

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-12-24 10:51:37
    Temat: Re: Alior Kantor -> Lloyds
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-24 10:36, PiteR wrote:
    > Wpłynęło 100 funtów. Szło 1 dzień.

    Samolotem przewieźli w reklamówce czy takie powolne mają komputery?

  • 3. Data: 2016-12-24 11:06:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

    > Samolotem przewieźli w reklamówce czy takie powolne mają komputery?

    Tak sprawdzałem to nie będę zgadywał/zmyślał czy szybciej. Zapomniałem
    pilnować hyhy :) Ważne, że nic nie zajumali.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-12-24 12:55:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jeszcze mogą sobie przypomnieć o opłacie - w IKA bezpłatne jest tylko SHA i BEN (do
    wysokości "licznika").
    Chyba że wziąłeś OUR, to IKA pobierze opłatę.
    Hawala lepsza ;P
    A serio - może alior ma lloyds na liscie bezpośrednich korespondentów ?
    Ale tego to się nie dowiesz...

  • 5. Data: 2016-12-24 13:26:34
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak wpłacić gotówkę na złotówkowe w A.K.?
    Da się jakoś przez bankomat?
    To kolejny je...ty bank, gdzie "obsługa gotówkowa w oddziale pn.-pt. 10-16", choć
    obsługa siedzi od rana do wieczora, w tym sob.-nd.
    Co oni q...a robią w te dni i godziny???

    -----

  • 6. Data: 2016-12-24 13:47:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Jeszcze mogą sobie przypomnieć o opłacie

    :/

> [...]
    > serio - może alior ma lloyds na liscie bezpośrednich
    > korespondentów ? Ale tego to się nie dowiesz...

    Takie coś mnie zainspirowało:

    The following fees apply to electronic payments received from outside
    the UK other than by SEPA credit transfer:

    Receiving a payment up to and including L100 - L2
    Receiving a payment of over L100 - L7

    *This fee will not apply to payments in sterling received from a bank
    account within the EU to our Basic Account.

    http://tinyurl.com/h8xxn7g

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2016-12-24 21:55:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, jak problem z kasą aliora (choć koło mnie jest chyba 10-18) i chodzi o złotówki,
    to wpłać w mniej jebniętym banku - czy to bankomat czy kasa - i zrób przelew.
    Wpłatomaty z darmowym kontem - mBąk (choć przelew niemiło się robi), tylko trzeba
    zastrzec kartę i wpłacać zastrzeżoną, inteligo - wpłacanie blikiem (kartę też od razu
    zastrzeż).
    Kasa z darmowym kontem - db, konto dbNet.

  • 8. Data: 2016-12-24 22:02:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A, jak tak to sprawa nieco jaśniejsza, przelewy w funtach z UE zwolnione z opłaty
    banku przyjmującego, czyli lloyds, ale jeszcze mogą być po drodze
    banki-korespondenci, nigdy nie wiadomo, którędy SWIFT pójdzie przez świat - chyba że
    bank źródłowy oraz docelowy są bezpośrednimi korespondentami.
    A ile kosztuje takie konto w lloyds ? Jakie to konto i jak się je zakłada ? Chyba że
    w UK mieszkasz ?

  • 9. Data: 2016-12-24 23:41:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid Rutkowski pisze tak:

    > A ile kosztuje takie konto w lloyds ?

    nic, zero miesięcznie, zero rocznie

    > Jakie to konto i jak się je zakłada?

    Najzwyklejsze basic dla zjadacza chleba. Jak jest teraz to dokładnie
    nie wiem bo zakładałem je w 2007 roku. Przylazłem do oddziału dzień
    dobry czy można konto. Można. Dwa dokumenty potwierdzające adres i
    dowód. Karta przychodzi po tygodniu, pin za nią dwa trzy dni.
    Teraz poszedłem tylko po nową kartę bo wygasła.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2016-12-24 23:46:45