  • 1. Data: 2008-12-19 16:51:33
    Temat: [Alior] Konto w GBP i wyplata w UK
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Witam,
    Czy wyplaty z konta walutowego w GBP (kartą do tego konta) sa
    bezplatne?

    Bo mi pobiera 1,16 funta za kazda wyplate, i wlasnie sie zastanawiam
    czy slusznie czy tez nie?
    Przeciez wyplaty mialy byc za free na calym swiecie, ale moze tylko
    karta do konta PLN???

  • 2. Data: 2008-12-19 17:01:16
    Temat: Re: [Alior] Konto w GBP i wyplata w UK
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy slusznie czy tez nie?
    > Przeciez wyplaty mialy byc za free na calym swiecie, ale moze tylko

    dla walutowego pobieraja 5 zł

    as

  • 3. Data: 2008-12-19 17:01:40
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "sunwick" napisał:

    > Czy wyplaty z konta walutowego w GBP (kartą do tego konta) sa
    > bezplatne?

    Wypłaty: w placówce Alior Banku 0 zł
    w bankomatach Alior Banku i sieci Euronet 0 zł
    we wszystkich innych bankomatach w Polsce i na świecie 5 zł