  • 1. Data: 2012-12-09 13:52:05
    Temat: [Alior] Pomocni fachowcy - czy to działa?
    Od: Telesfor Baudot <T...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Pękła rura. Da się naprawić przy pomocy "Pomocnych fachowców" w
    melonikach, czy dać sobie spokój...

    Trenował ktoś?

    --
    Telesfor B.

  • 2. Data: 2012-12-09 14:28:48
    Temat: Re: [Alior] Pomocni fachowcy - czy to działa?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Pękła rura. Da się naprawić przy pomocy "Pomocnych fachowców" w melonikach,
    >czy dać sobie spokój...

    >Trenował ktoś?

    Tak, zaginioną skarpetkę mi z pralki wyciągnęli.

  • 3. Data: 2012-12-09 21:18:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Telesfor Baudot <T...@t...poczta.nie.onet.tu.pl> wrote:

    > Pękła rura. Da się naprawić przy pomocy "Pomocnych fachowców" w
    > melonikach, czy dać sobie spokój...
    > Trenował ktoś?

    Nie wiem jak bedzie z rurą, testowałem z autem i okazało się, że
    auto starsze niż 10 lat to według definicji z ich regulaminu to
    nie jest auto ;-)

    a.

  • 4. Data: 2012-12-09 22:00:20
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-09 21:18, Wemif pisze:

    > Nie wiem jak bedzie z rurą, testowałem z autem i okazało się, że
    > auto starsze niż 10 lat to według definicji z ich regulaminu to
    > nie jest auto ;-)

    Mam podobne (nieciekawe) doświadczenia: TV też był za stary, a piecyk
    gazowy to wg OWU tylko kuchenny, łazienkowy się nie załapał.