  • 11. Data: 2009-01-21 09:36:33
    Temat: Re: [Alior] Przelewy z kk działają spod www
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Jezeli zlozyles w odpowiednim terminie wniosek o karte, to przelewy z
    > karty
    > sa CALKOWICIE darmowe, traktowane sa jak operacje bezgotowkowe bez
    > jakiejkolwiek prowizji

    A można coś bliżej - interesowałaby mnie karta kredytowa z darmowymi
    przelewami z rachunku karty traktowanymi jako operacje bezgotówkowe.

    To jakaś chwilowa promocja??

  • 12. Data: 2009-01-21 09:40:06
    Temat: Re: Przelewy z kk działają spod www
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 10:36, "Curious" <c...@m...pl> wrote:

    > A można coś bliżej - interesowałaby mnie karta kredytowa z darmowymi
    > przelewami z rachunku karty traktowanymi jako operacje bezgotówkowe.
    >
    > To jakaś chwilowa promocja??

    Tak.
    Zaraz po ruszeniu dali takie TOiP, potem zmienili warunki ale osoby,
    ktore zlozyly wczesniej wnioski, otrzymaly KK na pierwotnych zasadach.

  • 13. Data: 2009-01-21 09:49:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 10:36:33 +0100, Curious napisał(a):

    > To jakaś chwilowa promocja??

    tak, ta promocja trwała między 17 a 30 listopada ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-01-21 09:55:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 09:49:08 +0000, Olgierd napisał(a):

    > tak, ta promocja trwała między 17 a 30 listopada ;-)

    Przed 17 listopada też juz trwała ;)

    Xenocide

  • 15. Data: 2009-01-21 09:58:55
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Przed 17 listopada też juz trwała ;)

    łeeeeeeeeee :(

    ;-)

  • 16. Data: 2009-01-21 10:53:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > A można coś bliżej - interesowałaby mnie karta kredytowa z darmowymi
    > przelewami z rachunku karty traktowanymi jako operacje bezgotówkowe.

    Getin bank

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-01-21 12:11:39
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    z rachunku karty traktowanymi jako operacje bezgotówkowe.

    > Getin bank

    Dzięki. Słyszałem, tylko tam, zdaje się można tylko w oddziale...
    A ja unikam oddziałów jak ognia. :)

  • 18. Data: 2009-01-21 13:05:19
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    W zestawieniu transakcji nie widać na jakie konto poszedł przelew
    z karty, czy u Was też tak jest, czy może on gdzieś jest tylko nie
    mogę znaleźć?

    a.

  • 19. Data: 2009-01-21 13:16:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 13:05:19 +0000, Wemif napisał(a):

    > W zestawieniu transakcji nie widać na jakie konto poszedł przelew z
    > karty, czy u Was też tak jest, czy może on gdzieś jest tylko nie mogę
    > znaleźć?

    Nie ma.

  • 20. Data: 2009-01-21 13:27:45
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 21 sty 2009 o 13:11 GMT, Curious napisał(a):

    > Dzięki. Słyszałem, tylko tam, zdaje się można tylko w oddziale...
    > A ja unikam oddziałów jak ognia. :)

    Taki minus niestety, raz na miesiac trzeba sie udac do odzialu zeby zrobic
    przelew :)

    Ale to chyba ostatni bank, ktory w tej chwili ma darmowe przelewy..., i
    darmowe pewnie tylko dlatego ze nie sa dostepne online, bo wtedy za duzo
    osob by z nich korzystalo i przestaloby sie to oplacac...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]