  • 21. Data: 2009-01-21 17:42:26
    Temat: Re: [Alior] Przelewy z kk działają spod www
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 21 Jan 2009 13:16:01 +0000 (UTC)
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Nie ma.

    Jak to nie ma?

    Szczegóły operacji
    Dane nadawcy
    Nazwa / Imię i Nazwisko Bartosz Nowakowski
    Adres bla bla
    Rachunek 58 2490 0005 xxxx xxxx xxxx 7603
    Dane odbiorcy
    Nazwa / Imię i Nazwisko Bartosz Nowakowski
    Adres bla bla
    Rachunek 50 2490 0005 xxxx xxxx xxxx 9953
    Szczegóły operacji
    Kwota 25,00 PLN
    Data księgowania 20-01-2009
    Typ operacji Przelew z karty kredytowej
    Tytuł Przelew z karty kredytowej Bankowość Internetowa 58 2490
    0005 xxxx xxxx xxxx 7603 Bartosz Nowakowski [tutaj adres] [tytuł
    przelewu]

    Przelewałem między rachunkami Aliora i kasa od razu pojawiła się na
    koncie do dyspozycji. Nie wiem jak to wygląda jak przelew idzie poza
    Aliora, ale wydaje mi się że będzie wyglądać podobnie.

    Xenocide

  • 22. Data: 2009-01-22 07:51:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 18:42:26 +0100, xbartx napisał(a):

    > Przelewałem między rachunkami Aliora i kasa od razu pojawiła się na
    > koncie do dyspozycji. Nie wiem jak to wygląda jak przelew idzie poza
    > Aliora, ale wydaje mi się że będzie wyglądać podobnie.

    Masz to w podglądzie transakcji karcianych? Czy w podglądzie rachunku?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2009-01-22 08:59:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 07:51:44 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Masz to w podglądzie transakcji karcianych? Czy w podglądzie rachunku?

    No masz rację, źle się wyraziłem. W zestawieniu karty nie ma - jest w
    historii konta.

    Xenocide