  • 1. Data: 2011-01-08 11:08:29
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-08 11:40, Simple Man pisze:
    > przeważnie ludzie mocno mobilni, którzy liczyli na określone korzyści,
    > gdy korzyści się skończyły to i klienci odpływają.

    10000 przywilejow ;) Jesli ktos zalozyl konto korzystajac z promocji w
    maju, polakomil sie na 200zl i nie polecil nikogo, to moze zamknac konto
    bez konsekwencji po 31 grudnia 2010r., wiec teraz moze ich troche byc.

  • 2. Data: 2011-01-08 22:32:43
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Też zamykałem 30.12 u nich konto, też usłyszałem ten sam argument, że
    przecież konto bez karty jest darmowe.
    Ja akurat trafiłem na przesympatyczną panią "bankier klienta
    zamożnego" (hłe hłe), więc daję plusa za obsługę i zapamiętam ich
    dobrze. Natomiast aktualną ofertę Aliora w zakresie kont, kart, lokat
    oceniam jako mizerną.