  • 1. Data: 2009-03-06 23:15:03
    Temat: Alior Speed
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    nowa usługa aliora.

    https://www.speed.aliorbank.pl/speed/

    w skrócie - przelewy na rachunek aliora z dowolnej karty kredytowej bez
    prowizji (jak transakcja internetowa). haczyk: waluta transakcji to EUR,
    USD, GBP a przelew na rachunek w PLN.

    PG

  • 2. Data: 2009-03-06 23:56:20
    Temat: Re: Alior Speed
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Gralak pisze:
    > w skrócie - przelewy na rachunek aliora z dowolnej karty kredytowej bez
    > prowizji (jak transakcja internetowa). haczyk: waluta transakcji to EUR,
    > USD, GBP a przelew na rachunek w PLN.

    "Wpłaty przyjmowane są z spersonalizowanych kart kredytowych lub
    płatniczych przystosowanych do dokonywania transakcji w Internecie,
    wydanych przez bank za granicą."

    Zwracam uwagę zwłaszcza na ostatnią linijkę.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-03-06 23:57:34
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > "Wpłaty przyjmowane są z spersonalizowanych kart kredytowych lub
    > płatniczych przystosowanych do dokonywania transakcji w Internecie,
    > wydanych przez bank za granicą."
    >
    > Zwracam uwagę zwłaszcza na ostatnią linijkę.

    no niby tak pisze, ale jak się wczytać w regulamin to nie ma o tym ani
    słowa. a transakcję kartą mbankową właśnie mi przyjęło. Minimum 3 EUR.
    Uznanie rachunku wg regulaminu do 3 dni roboczych.

    PG

  • 4. Data: 2009-03-07 00:02:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gosd7c$3a4$1@news.onet.pl...

    > "Wpłaty przyjmowane są z spersonalizowanych kart kredytowych lub
    > płatniczych przystosowanych do dokonywania transakcji w Internecie,
    > wydanych przez bank za granicą."
    >
    > Zwracam uwagę zwłaszcza na ostatnią linijkę.

    Polbank :), Diners Club International :).

    Nie chce mie sie otwierac konta zeby sprawdzic jakie kursy stosuja przy tych
    transakcjach, ne pweno marza wieksza niz interchange.

    MK

  • 5. Data: 2009-03-07 00:11:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Gralak pisze:
    > no niby tak pisze, ale jak się wczytać w regulamin to nie ma o tym ani
    > słowa. a transakcję kartą mbankową właśnie mi przyjęło. Minimum 3 EUR.
    > Uznanie rachunku wg regulaminu do 3 dni roboczych.

    Oferta teoretycznie ciekawa aczkolwiek dla mnie całkowicie bezsensowna -
    jeśli nagle będę potrzebował dużo gotówki to po prostu wypłacę ją z
    bankomatu KK Multibanku (bez prowizji) i oprocentowanie będę miał 9,9%
    (przynajmniej do listopada), bez konieczności zabawy w ww. przelewy.

    Zresztą ciekawe jakie wyjdą koszta takiej operacji. Daj znać jak się już
    wszystko rozliczy.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-03-07 00:25:17
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Nie chce mie sie otwierac konta zeby sprawdzic jakie kursy stosuja przy
    > tych transakcjach, ne pweno marza wieksza niz interchange.

    W tabeli na stronie Aliora prawie 8% spreadu. Alemożeto tylko dlatego, że to
    kurs weekendowy. Jeśli to norma to dramat.

    marekz

  • 7. Data: 2009-03-07 06:58:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 01:25:17 +0100
    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > W tabeli na stronie Aliora prawie 8% spreadu. Alemożeto tylko
    > dlatego, że to kurs weekendowy. Jeśli to norma to dramat.

    To by trzeba przeliczyć głównie dla kogoś kto np pracuje na wyspach i
    chciałby przetransferować pieniądze do pl - być może, przy jakimś
    okreslonym wolumenie, będzie to nawet opłacalne ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-03-07 08:37:54
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Mar, 01:11, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > (przynajmniej do listopada), bez konieczności zabawy w ww. przelewy.
    >
    > Zresztą ciekawe jakie wyjdą koszta takiej operacji. Daj znać jak się już

    Mysle, ze to raczej alternatywa dla przelewow miedzynarodowych dla
    pracujacych np. w UK a nie usluga dla ludzi w kraju.

  • 9. Data: 2009-03-07 09:38:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W tabeli na stronie Aliora prawie 8% spreadu. Alemożeto tylko dlatego, że
    > to kurs weekendowy. Jeśli to norma to dramat.

    Moze si epomylili i ta usluga powinna si enazywac po prostu Alior Spread a
    nie Alior Speed :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-03-07 11:26:16
    Od: " Wojtek" <o...@W...gazeta.pl>

    Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > w skrócie - przelewy na rachunek aliora z dowolnej karty kredytowej bez
    > prowizji (jak transakcja internetowa). haczyk: waluta transakcji to EUR,

    Ten przelew jest chyba nastawiony na osoby mieszkajace zagranica. Wiec jesli
    tak, to taka forma przekazywania jest bardziej korzystna, niż robienie
    przelewu zagranicznego np: z UK czy Irlandii do Polski. Mam konto w
    moneybookers i czasem robie przelewy w ten sposob, ale trzeba placic prowizje
    + kasuja na przewalutowaniu - wiec w sumie malo się to oplaca. Dla kogos kto
    pracuje zagranica i chce oszczedzac w Polsce (lokaty są lepiej orpcentowane w
    Polsce) wydaje sie to dobrym rozwiazaniem, ale oczywiscie trzeba to sprawdzic
    w praniu. no i zalozyc konto w aliorze... Pewnie im zalezy na depozytach i
    stad ta "bezprowizyjnosc".