  • 11. Data: 2009-03-07 11:52:13
    Temat: Re: Alior Speed
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " Wojtek" <o...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:gotlko$6p7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > przelewu zagranicznego np: z UK czy Irlandii do Polski. Mam konto w
    > moneybookers i czasem robie przelewy w ten sposob, ale trzeba placic
    > prowizje
    > + kasuja na przewalutowaniu - wiec w sumie malo się to oplaca. Dla kogos
    > kto
    > pracuje zagranica i chce oszczedzac w Polsce (lokaty są lepiej
    > orpcentowane w
    > Polsce) wydaje sie to dobrym rozwiazaniem, ale oczywiscie trzeba to
    > sprawdzic
    > w praniu. no i zalozyc konto w aliorze... Pewnie im zalezy na depozytach i

    Generalnie dla malych kwot moze jest to alternatywa dla uzycia karty
    zagranicznej w polskim bankomacie(sa prowizje od wyplaty i od
    przewalutowania). Dla wiekszych kwot np 10tys waluty przelew z UK
    standardowo kosztuje 20funtow. majac walute w Polsce mozna ponegocjowac
    kurs, niektore banki (np getin) od 5tys USD stosuja kursy negocjowalne. Przy
    przelewie z karty podejrzewam, ze nie ma wplywu po jakim kursie to
    przewalutuja, jezeli maja 3 dni na rozliczenie transakcji.

  • 12. Data: 2009-03-07 11:57:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 06:26, " Wojtek" <o...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Ten przelew jest chyba nastawiony na osoby mieszkajace zagranica.
    [...]
> [...]
    > w praniu. no i zalozyc konto w aliorze... Pewnie im zalezy na depozytach i

    Oferta troche dziwna, bo Alior dotad byl bardzo na NIE w stosunku do
    osob mieszkajacych za granica:

    - konta bez przyjazdu do Polski otworzyc sie nie da
    - w regulaminie Alior zastrzegal sobie, ze moze odmowic zaakceptowania
    adresu korespondencyjnego za granica
    - zarobki zza granicy nie "upowazniaja" do ubiegania sie o kredyt w
    rachunku

  • 13. Data: 2009-03-07 15:13:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 03:57:07 -0800 (PST)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > adresu korespondencyjnego za granica
    > - zarobki zza granicy nie "upowazniaja" do ubiegania sie o kredyt w

    Wiesz, ja myślę, iż jest to związane z tym, że dopiero co startują i nie
    mogą sobie pozwolić działać swobodnie na wszystkich frontach, jak
    starzy wyjadacze ;) Podobno wszystkich srok za ogon się trzymać nie
    da. IMO powoli idą do przodu i to w dobrym kierunku także myślę, że
    jeszcze będziemy dumni z naszego polskiego banku :)

    Xenocide

  • 14. Data: 2009-03-07 15:22:06
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 10:13, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > da. IMO powoli idą do przodu i to w dobrym kierunku także myślę, że
    > jeszcze będziemy dumni z naszego polskiego banku :)

    BING! 18 groszy dodane! :D

    A propos tych srok: Alior oferuje usluge dla osob mieszkajacych za
    granica

    ("Jeśli mieszkasz za granicą lub często podróżujesz, nasze produkty z
    pewnością ułatwią Ci korzystanie z usług bankowych - niezależnie od
    miejsca pobytu")

    a jednoczesnie nie umozliwia otwarcia konta zza granicy? Sprzecznosc
    widze, sprzecznosc. :)

    NB dostalem wlasnie poczta karte Maestro z Aliora, ale zeby uzywac
    konta musze sie zjawic osobiscie w oddziale. O!

  • 15. Data: 2009-03-07 15:24:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 07:22:06 -0800 (PST)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > BING! 18 groszy dodane! :D

    Ziarko do ziarka hłe hłe

    > NB dostalem wlasnie poczta karte Maestro z Aliora, ale zeby uzywac
    > konta musze sie zjawic osobiscie w oddziale. O!

    Wyślą Ci umowę gołębiem, nie pękaj, tylko procedury dopracują :)

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-03-07 15:31:06
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 10:24, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Wyślą Ci umowę gołębiem, nie pękaj, tylko procedury dopracują :)

    Ja juz nawet - nauczony dotychczasowymi przygodami z polskimi bankami
    - wystosowalem e-mail z propozycja rozwiazania problemu (list z
    potwierdzeniem odbioru, USPS sprawdzi moja tozsamosc zanim mi go
    wyda.)

    Nie da rady. Musi byc kurier. A kuriera za granice nie wysyla sie. I
    tyle. I jeszcze "dziekujemy za zainteresowanie oferta Alior Banku" mi
    pani Magda napisala :)

    No nic, poczekam na te specjalnie tresowane golebie... :D

  • 17. Data: 2009-03-07 15:37:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 07:31:06 -0800 (PST)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > pani Magda napisala :)
    >
    > No nic, poczekam na te specjalnie tresowane golebie... :D

    Może napisz gdzieś do centrali, tudzież zadzwoń na partyline, że jesteś
    emigracja/polonia, ale o sliny zacięciu patriotycznym i bardzo byś
    chciał założyć to konto i czy nie da się zrobić jakiegoś małego hack'a.
    Kto wie, może coś się jednak da ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-03-07 15:39:30
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 10:31, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Tak więc konkurencją dla przelewów Citi UK - Citi PL to raczej nie będzie,

    I dlatego sie nazywa "Alior Speed" a nie "Alior Ecstasy"... :)

  • 19. Data: 2009-03-07 15:43:22
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 10:37, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Może napisz gdzieś do centrali,

    Napisalem...

    >tudzież zadzwoń na partyline,

    Zadzwonilem...

    > że jesteś
    > emigracja/polonia, ale o sliny zacięciu patriotycznym i bardzo byś
    > chciał założyć to konto i czy nie da się zrobić jakiegoś małego hack'a.
    > Kto wie, może coś się jednak da ;)

    Partyline maja rzadko poczucie humoru, ale moze tym razem zadziala...
    Wlasciwie to co ja mam do stracenia... 17 centow za minute :D
    Podziele sie wrazeniami po rozmowie...

  • 20. Data: 2009-03-07 16:07:29
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]

    Partyline maja rzadko poczucie humoru, ale moze tym razem zadziala...
    Wlasciwie to co ja mam do stracenia... 17 centow za minute :D

    Dzwoń z VoIP-a, będziesz miał 2c za minute.

    k.