  • 51. Data: 2009-03-13 08:53:07
    Temat: Re: Alior Speed
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> napisał(a):
> [...]

    U mnie to trochę śmiesznie. Pierwsza transakcja na 3usd, Polbank skasował
    11,20pln a Alior 9.03 przekazał 11,65pln na konto (czyli zarobiłem 45gr).

    Kolejna transakcja to 50gbp, Polbank wziął 252,62pln a Alior 12.03 przekazał
    238,94pln. Zastanawiam się czy to tylko przez to że funt spadł w ciągu 1-2 dni
    (bo Alior zaksięgował dopiero 2 dni po rozliczonej transakcji w Polbanku).

    --
    Sinus

  • 52. Data: 2009-03-13 19:25:12
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    % <k...@w...pl> had the courage to write:
    > transakcja rozliczona jako zakup bezgotowkowy?

    U mnie tak (karta brytyjska).
    k.

  • 53. Data: 2009-03-18 04:20:28
    Od: "Nix" <pawelsierszen@WYTNIJ_TOgmail.com>

    No, bardzo miło, tylko jakoś Alior nie wpadł na to żeby prztetłumaczyć interfejs na
    angielski - beznadzieja.

    Gdyby nie to, byłaby to niezła alternatywa dla przelewów międzynarodowych do Polski
    (np. z USA, czym jestem zainteresowany). Mam nadzieję że to poprawią...

  • 54. Data: 2009-03-18 10:28:11
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Mar, 00:20, "Nix" <pawelsierszen@WYTNIJ_TOgmail.com> wrote:
> [...]
    (np. z USA, czym jestem zainteresowany). Mam nadzieję że to poprawią...

    Hmm... A jaki odsetek posiadaczy PESELu (wymagany przy rejestracji w
    Speed) oraz polskiego obywatelstwa (nie ma innego wyboru przy
    rejestracji) nie zrozumie tego interfejsu po polsku?