  • 31. Data: 2012-07-07 07:03:40
    Temat: Re: Alior Sync 5% CB
    Od: a...@g...pl

    Tomek wrote:

    > 76,11zł wydatków kartą w czerwcu *5% = 3,8055
    >
    > Dostałem na raty:
    > 2,09zł
    > 1,71zł
    > = 3,80zł
    >
    > Wniosek: Sync dyma nas na grosza przy zaokrąglaniu

    Każdy zakup * 5% z osobna i zaokrągl do 2 miejsc, dopiero zsumuj.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 32. Data: 2012-07-07 09:12:21
    Od: Tomek <t...@g...com>

    W dniu sobota, 7 lipca 2012 07:03:40 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

> [...]
    >
    > --
    > Arek, arekmx|gazeta.pl

    > Każdy zakup * 5% z osobna i zaokrągl do 2 miejsc, dopiero zsumuj.

    Wtedy wychodzi 3,82zł czyli dymaliby mnie jeszcze bardziej

  • 33. Data: 2012-07-07 09:42:45
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Wniosek: Sync dyma nas na grosza przy zaokrąglaniu

    1. Jak juz to nie na grosza, ale na .5 grosza.
    2. Wiesz jak oni zaokraglaja? Moze po bankiersku?

  • 34. Data: 2012-07-07 15:39:04
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-07-07 00:32, Tomek pisze:

> [...]
    > 1,71zł
    > = 3,80zł
    >
    > Wniosek: Sync dyma nas na grosza przy zaokrąglaniu

    Wniosek: przez to że masz dwa zwroty więc dwie końcówki były poniżej 0.5
    grosza. Gdyby rozliczyliby wszystko w jednym zwrocie miałbyś dobrze.

  • 35. Data: 2012-07-07 17:17:23
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Lip, 13:18, "news.home.net.pl" <l...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Oznajmiam, że otrzymałem 5% cashback za płatność kartą. Niestety CB nie

    Ktos juz sprawdzal, czy do CB liczone sa platnosci z abonament za
    komorke w Plusie (dokonane przez internet z poziomu panelu adm
    klienta).

    Pozdrawiam
    Rafal