  • 1. Data: 2012-07-02 14:20:54
    Temat: Alior Sync - 5% zwrot na allegro - ktos testowal?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Tak sie sklada, ze bede kupowal laptopa w sklepie za rogiem
    i tak sobie pomyslalem, ze moze kupie go przez Allegro i to placac z konta
    Alior Sync.

    Ktos juz testowal ten 5% zwrot?
    Czy lepiej zaplacic "Place z Alior Sync" czy karta?

  • 2. Data: 2012-07-02 14:37:21
    Temat: Re: Alior Sync - 5% zwrot na allegro - ktos testowal?
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-07-02 14:20, Q pisze:
> [...]
    > Alior Sync.
    >
    > Ktos juz testowal ten 5% zwrot?
    > Czy lepiej zaplacic "Place z Alior Sync" czy karta?

    testowal. czekam na 5 lipca :D

  • 3. Data: 2012-07-02 18:39:41
    Od: a...@g...pl

    Q wrote:

> [...]
    > Alior Sync.
    >
    > Ktos juz testowal ten 5% zwrot?
    > Czy lepiej zaplacic "Place z Alior Sync" czy karta?

    Lepiej "płacę" - nie zależy od kodów MCC (choć pewnie w przypadku allegro to
    będzie dobry kod MCC).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2012-07-02 18:40:03
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-07-02 14:37, pawlin pisze:
    > testowal. czekam na 5 lipca :D

    A prowizję allegro da się zapłacić? Bo mi Płacę z Aliorem nie wchodzi a
    po płace KK dziwnie cicho...

    --
    radar

  • 5. Data: 2012-07-02 19:58:46
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    radar <_sara_@_post_._pl_> w wiadomości
    news:jssit0$q3o$1@news.dialog.net.pl napisał(a):
    > A prowizję allegro da się zapłacić? Bo mi Płacę z Aliorem nie
    > wchodzi a po płace KK dziwnie cicho...
    Da się bez problemu.
    --
    Mark