eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Alior Sync - Informujemy, że środki przekazane do Alior Sync celem potwierdzenia umowy konta osobistego zostały zwrócone na Twoje konto w innym banku. Powodem zwrotu środków jest niezgodność danych podanych na wniosku z danymi nadawcy przelewu lub z danym

  • 1. Data: 2012-06-26 12:17:06
    Temat: Alior Sync - Informujemy, że środki przekazane do Alior Sync celem potwierdzenia umowy konta osobistego zostały zwrócone na Twoje konto w innym banku. Powodem zwrotu środków jest niezgodność danych podanych na wniosku z danymi nadawcy przelewu lub z danym
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

[...]
    lub z danymi wskazanymi w tytule operacji."

    I to na tyle :).

    Ps. Oczywiście wszystko było zgodne...

  • 2. Data: 2012-06-26 12:31:53
    Temat: Re: Alior Sync - Informujemy, że środki przekazane do Alior Sync celem potwierdzenia umowy konta osobistego zostały zwrócone na Twoje konto w innym banku. Powodem zwrotu środków jest niezgodność danych podanych na wniosku z danymi nadawcy przelewu lub z d
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.06.2012 12:17, r...@k...pl pisze:
    > Ps. Oczywiście wszystko było zgodne...

    Oczywiscie jestes tego 100% pewien? Kolega dopiero podczas proby
    aktywacji synca dowiedzial sie, ze w banku wpisali mu zly kod pocztowy w
    danych.

  • 3. Data: 2012-06-26 12:39:20
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-06-26 12:17, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > środków jest niezgodność danych podanych na wniosku z danymi nadawcy przelewu
    > lub z danymi wskazanymi w tytule operacji."

    a u mnie ci.. w bph przekrecili nazwe miejscowosci. co prawda po
    przekreceniu na infolinie synca nie sa w stanie podac gdzie nastapila
    niezgodnosc zeby to przesledziec

  • 4. Data: 2012-06-26 15:10:45
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 26.06.2012 12:17, r...@k...pl pisze:

    > Ps. Oczywiście wszystko było zgodne...

    ...u mojej Małżonki brakowało - w nazwie dwuczłonowej miejscowości i
    odrzucili, a w banku z którego przesylała przelew - byla. Więc popatrz
    uważnie

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 5. Data: 2012-06-27 13:40:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> o...@4...com

[...]
    : nadawcy przelewu lub z danymi wskazanymi w tytule operacji."

    : I to na tyle :).

    Więc pozostaje kurier?
    U mnie była niezgodność także. Optima (przelewałem tam
    z tego samego konta, z którego lałem do Synka) przyjęła
    inicjujący przelew bez zastrzeżeń.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-06-28 11:43:40

    Tue, 26 Jun 2012 15:10:45 +0200, w <jscccl$ebc$1@node1.news.atman.pl>, ETR
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Więc popatrz
    > uważnie

    Nie popatrzyłem. Założyłem drugi raz konto i teraz już zgadzało się. :)