  • 1. Data: 2011-11-17 17:54:37
    Temat: Alior Sync - nowy bank
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam,

    Nie wiem czy było ale wrzucam linka:

    http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Alior-bedzie-mial-
    Synca,wid,13995519,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2011-11-17 21:28:38
    Temat: Re: Alior Sync - nowy bank
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ForALL" <N...@s...info> wrote in message
    news:ja3hoq$f74$2@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Nie wiem czy było ale wrzucam linka:
    >
    > http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Alior-bedzie-mial-
    Synca,wid,13995519,wiadomosc.html

    Nastawiaja sie na grupe klientow, ktora na razie nie dysponuje wieksza
    gotowka. Utopia miliony i tyle.

    Alior mial inna grupe klientow. Sukces Aliora to takze konkurencyjne np.
    oprocentowanie lokat walutowych i mozliwosc obslugi ich przez net (w
    porownaniu do Getina, ktory walczy tez o depozyty- oprocentowanie Aliora dla
    wielu walut przebija Getin + Getin przez lata nie zrobil nic dla zdalnej
    obslugi walut, co skutecznie go powoli eliminuje z 'peletonu'). Autodealing
    dla indywidualnych w Aliorze; przewaznie inne banki nie udostepniaja takiej
    uslugi powszechnie.
    Ale juz np. czeku zagranicznego nie oddamy do inkasa w takim Aliorze...(zeby
    nie bylo tak slodko)

  • 3. Data: 2011-11-17 21:56:19
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "ForALL" <N...@s...info> wrote in message

    Synca,wid,13995519,wiadomosc.html

    > Nastawiaja sie na grupe klientow, ktora na razie nie dysponuje wieksza
    > gotowka. Utopia miliony i tyle.

    Dokladnie tak mysle.
    duza szansa ze przygarna (bez urazy) "szczyli & golodupcow" .

    " Wzorem dla Alior Sync ma być turecki AKBank ,
    w którym by założyć konto niemal niezbędne jest posiadanie profilu na
    Facebooku,
    a zdolność kredytową sprawdza się między innymi na podstawie tego
    co klient pisze o sobie na serwisie społecznościowym.
    -
    Jeśli ktoś ma na FB profil o nazwie Satan i tylko trzech znajomych, to ja
    takiej osobie kredytu nie udzielę

    MEGA ROTFL

  • 4. Data: 2011-11-17 22:01:10
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):

> [...]
    > -
    > Jeśli ktoś ma na FB profil o nazwie Satan i tylko trzech znajomych, to ja

    Im się już tak w dupach przewraca, że plotą takie głupoty, czy on tak na
    poważnie? Chyba zacznę tworzyć miliony fikcyjnych profili, jak komuś będzie
    brakowało zdolności kredytowej to za 100 zeta dołączy do jego znajomych milion
    dyrektorów i innych osobistości z życia wypchanych kasą na full.

  • 5. Data: 2011-11-18 21:02:04
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > brakowało zdolności kredytowej to za 100 zeta dołączy do jego znajomych milion
    > dyrektorów i innych osobistości z życia wypchanych kasą na full.

    Oczywiście wiesz jak działa BackOffice Facebooka i jakimi danymi dysponują?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 6. Data: 2011-11-18 21:14:48
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com>
    napisał(a):

    > Oczywiście wiesz jak działa BackOffice Facebooka i jakimi danymi dysponują?

    Oczywiście nie, ale na nieszczęście Alior Synca, on też o tym czym się zajmuję
    i do czego mam dostęp nie ma zielonego pojęcia.

  • 7. Data: 2011-11-18 21:26:10
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Oczywiście nie, ale na nieszczęście Alior Synca, on też o tym czym się zajmuję
    > i do czego mam dostęp nie ma zielonego pojęcia.

    Skąd ta pewność? Masz zablokowane google-analitycs?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 8. Data: 2011-11-20 17:43:59
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Nie wiem czy było ale wrzucam linka:
    >
    > http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Alior-bedzie-mial-
    Synca,wid,13995519,wiadomosc.html

    Jeszcze tu:
    <http://www.telix.pl/artykul/alior-chce-utworzyc-now
    a-marke-bankowosci-3,44540.html>
    =
    <http://skroc.pl/ajyyr8k>

    Ciekawie piszą o tych płatnościach bez prowizji.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2011-11-20 17:47:14
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>