  • 1. Data: 2012-06-15 20:17:19
    Temat: Alior Sync - wniosek kredytowy
    Od: Pablo <p...@g...com>

    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą kredytową Alior Sync. Twój wniosek
    przeszedł pozytywnie wstępną weryfikację.

    Co to oznacza w przypadku wniosku o karte kredytowa w wirtualnym
    banku,gdzie dochody i tozsamosc zostaly zdalnie chyba zweryfikowane?

  • 2. Data: 2012-06-15 20:21:53
    Temat: Re: Alior Sync - wniosek kredytowy
    Od: gral <n...@e...pl>

    Pablo napisał(a):
> [...]
    >
    > Co to oznacza w przypadku wniosku o karte kredytowa w wirtualnym
    > banku,gdzie dochody i tozsamosc zostaly zdalnie chyba zweryfikowane?

    kompletnie nic.
    ja poszedłem dalej i mimo, że miało być na oświadczenie, to ostatecznie
    dostałem telefon a nawet dwa i po bardzo długim i nieprzyjaznym procesie
    zakończyło się żądaniem dostarczenia zaświadczenia o zarobkach :)

  • 3. Data: 2012-06-15 20:22:57
    Od: gral <n...@e...pl>

    gral napisał(a):

> [...]
    > dostałem telefon a nawet dwa i po bardzo długim i nieprzyjaznym procesie
    > zakończyło się żądaniem dostarczenia zaświadczenia o zarobkach :)

    przy czym nie wiem jak by to zadziałało przy opcji "weryfikacji online",
    gdzie podaje się dane dostępu do banku, do którego wpływa pensja, a
    system jest tak genialny, że ma sobie sam wyszukać te przelewy w
    historii. nie wiem, gdyż mojego BGŻ na liście obsługiwanych banków brak :)

  • 4. Data: 2012-06-18 22:34:24
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    gral <n...@e...pl> wrote on 2012-06-15_20:22

> [...]
    > pensja, a system jest tak genialny, że ma sobie sam wyszukać te
    > przelewy w historii. nie wiem, gdyż mojego BGŻ na liście

    Co rozumiesz przez "podaje się dane dostępu do banku" ?

    witrak()

  • 5. Data: 2012-06-18 22:47:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.06.2012 22:34, witrak() pisze:

    > Co rozumiesz przez "podaje się dane dostępu do banku" ?

    Login i haslo.