  • 1. Data: 2009-03-06 17:15:16
    Temat: Alior - "Wyższa kultura bankowości" - coś w tym jest
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Miasto moje jakieś wielkie nie jest (Zielona Góra), ale oddziały
    wszystkich chyba bankowych graczy są rozlokowane (brakuje bodajże
    Nordea i może kogoś jeszcze). Większość zwiedziłem, jeżeli nie
    wszystkie, więc mam jakieś rozeznanie.

    Alior też ma jeden oddział, nawet fajnie zlokalizowany, w takim zaciszny
    centrum, że tak to nazwę.
    Dzisiaj będąc w oddziale z osobą, która wpłacała pieniądze, siadłem
    sobie na krześle, aby poczekać i powiem szczerze i lekko odjechałem. Te
    meloniki na wieszakach, naprawdę mają jakiś urok (być może dlatego, że
    nie mam TV i nie oglądam reklam to inaczej je postrzegam), wprowadzają
    jakiś taki dziwny element, niestandardowy element dla tego typu
    instytucji, element który przyciąga uwagę i jednocześnie jakoś tak
    rozluźnia. Po prostu zapominasz o wszystkim i rozmyślasz o meloniku np
    jakby w nim wyglądał ;) Do tego w oddziale zamontowali TV, na których
    lecą wiadomości i pewnie reklamy, ale akuratnie to nie jest ważne,
    sączy się z nich muzyczka, coś w stylu chillzet. Pamiętam, że w
    ankietach sam wnioskowałem o muzyczkę w oddziałach i teraz mi się to
    przypomniało - uświadomiłem sobie, że ktoś mnie wysłuchał? A to
    przecież nie Era! Naprawdę ta chwila mnie urzekła, może dlatego, że
    trwała tak krótko, może to ta muzyka, nie wiem. Dla mnie oddział
    Aliora, w których nigdy nic się tak naprawdę nie dzieje, nikt nie
    biega, nie ma ruchu i prawie klientów, jest takim miejscem wyhamowania.
    Wchodzisz, popatrzysz na melonik, było nie było atrybut lekko
    zamierzchłych czasów, muzyka ... hmmm aż się wychodzić nie chce ;)

    PS Tak, tak dostałem od Aliora stówkę jakby się ktoś pytał ;) ale tak
    poważnie - tak to wszystko było jako opisałem. "Wyższa kultura
    bankowości" coś w tym rzeczywiście jest IMO.

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-03-06 18:57:06
    Temat: Re: Alior - "Wyższa kultura bankowości" - coś w tym jest
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    xbartx pisze:

    > PS Tak, tak dostałem od Aliora stówkę jakby się ktoś pytał ;) ale tak
    > poważnie - tak to wszystko było jako opisałem. "Wyższa kultura
    > bankowości" coś w tym rzeczywiście jest IMO.

    w grudniu dostaniesz jeszcze 18 gr :)

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 3. Data: 2009-03-06 19:17:37
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    xbartx pisze:

    [ciach]

> [...]
    > jakby w nim wyglądał ;) Do tego w oddziale zamontowali TV, na których
    > lecą wiadomości i pewnie reklamy, ale akuratnie to nie jest ważne,

    Dobra dobra, nie ma sie co zachwycac. Alior to przerost formy nad
    trescia. Obsluge przez internet maja do bani. Te lokaty nocne sa
    bezsensu i komplikuja tylko oferte i dezinformuja.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 4. Data: 2009-03-06 19:45:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 06 Mar 2009 20:17:37 +0100
    perszing <m...@w...pl.pl> wrote:

    > Dobra dobra, nie ma sie co zachwycac. Alior to przerost formy nad
    > trescia. Obsluge przez internet maja do bani.

    A używałeś czy tylko tak tylko dywagujesz ;)

    > Te lokaty nocne sa bezsensu i komplikuja tylko oferte i dezinformuja.

    Przecież możesz wyłączyć jak są takie bezsensownie-dezinformujące.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-03-06 19:49:16
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "perszing" <m...@w...pl.pl> napisał w wiadomości

    > Te lokaty nocne sa bezsensu i komplikuja tylko oferte i dezinformuja.

    Wprawdzie piątek już nadciągnął z całą swoją stanowczością, ale jest
    przecież dopiero 21:00.

    Tak czy inaczej najpierw trzeźwieć - potem pisać. :)

  • 6. Data: 2009-03-06 20:06:45
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    xbartx pisze:

    > A używałeś czy tylko tak tylko dywagujesz ;)

    Tak. Reklamuja sie jako nowosc, a sa lata za interfejsem od mbanku.

    > Przecież możesz wyłączyć jak są takie bezsensownie-dezinformujące.

    Caly bank wylacze.

    :)

    p.

  • 7. Data: 2009-03-06 21:38:49
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Tak. Reklamuja sie jako nowosc, a sa lata za interfejsem od mbanku.

    > Caly bank wylacze.

    Jesteś elektrykiem w Aliorze?

    zyga

  • 8. Data: 2009-03-06 23:32:32
    Od: Ra <a...@a...com>

    xbartx pisze:
> [...]
    > Aliora, w których nigdy nic się tak naprawdę nie dzieje, nikt nie
    > biega, nie ma ruchu i prawie klientów, jest takim miejscem wyhamowania.
    patrz zupełnie jak u mnie - jest taki zakątek z kilkoma oddziałami paru
    banków ale tak trochę na uboczu. Jeszcze nie widziałem nikogo kto by
    wogóle przechodził koło takiego inga, sam po paru latach odwiedziłem
    oddział eurobanku - duży oddział, 2 pracowników cisza, kompletnie nic
    się nie dzieje, muzyczki nie było

  • 9. Data: 2009-03-07 07:50:40
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 7 Mar, 00:32, Ra <a...@a...com> wrote:

> [...]
    > wogóle przechodził koło takiego inga, sam po paru latach odwiedziłem
    > oddział eurobanku - duży oddział, 2 pracowników cisza, kompletnie nic

    Trzeba było im powiedzieć Dajcie tu jakąś muzyczkę :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-03-07 10:06:18
    Od: Piona <e...@w...pl>

    xbartx pisze:
    > Wchodzisz, popatrzysz na melonik, było nie było atrybut lekko
    > zamierzchłych czasów, muzyka ... hmmm aż się wychodzić nie chce ;)

    Masz dziwny sposób na badanie "jakości" banku :)
    Ja tam wolę przede wszystkim pewny system on line i dobry produkt.
    Dlatego mimo wielu wad nie zamienię e konta pro w lukasie na "muzycznego
    aliora" :)
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl