  • 1. Data: 2009-11-11 22:37:36
    Temat: Alior - aktywne stara i nowa KK
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Alior przysłał nową KK (stara jest ważna do końca roku).
    Obie działają, można nimi na zmianę płacić w sklepach przy autoryzacji
    pinem. Obie karty mają ten sam numer, ale inny kod CVV. Czy starą
    i nową można płacić w sieci? Jeszcze nie sprawdziłem, ale podejrzewam,
    że tam gdzie faktycznie sprawdzany jest kod CVV przejdzie tylko jedna,
    pytanie która?

    a.

  • 2. Data: 2009-11-12 02:05:11
    Temat: Re: Alior - aktywne stara i nowa KK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" hdfebg$jg7$...@h...amsnet.pl

> [...]
    > i nową można płacić w sieci? Jeszcze nie sprawdziłem, ale podejrzewam,
    > że tam gdzie faktycznie sprawdzany jest kod CVV przejdzie tylko jedna,

    Sprawdź i napisz. :) Jak ja takie dwie miałem w innych bankach, to trzeba
    było nową aktywować i w trakcie aktywowania stara traciła swą moc. :) Do
    czasu zaś aktywowania nowa nie miała swej piekielnej ;) mocy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-11-12 08:13:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 22:37:36 +0000, Wemif napisał(a):

    > Czy starą i nową można płacić w
    > sieci? Jeszcze nie sprawdziłem, ale podejrzewam, że tam gdzie faktycznie
    > sprawdzany jest kod CVV przejdzie tylko jedna, pytanie która?

    Obie ;-)
    Uważam, że to jest błąd banku, aczkolwiek wyjaśniają, że jest to właśnie
    celowe.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-11-12 14:22:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Obie ;-)

    Fakt. Sprawdziłem. Faktycznie przechodzą obie ze swoimi kodami CVV.
    Natomiast z kodem tej drugiej już nie przechodzi, czyli musi być
    para data/CVV.

    a.