  • 11. Data: 2008-11-11 21:06:35
    Temat: Re: Alior bank - kto? ju? próbowa3 ?
    Od: "Krzysiek" <O...@M...PL>

    Witam
    co do tego O/N 11% mam pytania:
    - to jets połowa wiec raczej 5,5 % :)
    - ile czasu jets ta kasa oprocentowana te %%%%%% ? jak to licza jaka czesc
    doby to jest ? 1/2 doby ? 1/4 ?
    - od której godziny biora kase i o kórej oddaja ?

    i dodatkowo KK ?
    - ma juz ktos ?
    - da sie przelac kase w swiat :) a nie tylko na rachunki do zapłacenia ?

    pozdr
    Krzysztof

  • 12. Data: 2008-11-11 21:46:01
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    wto, 11 lis 2008 o 09:11 GMT, RobertS napisał(a):

    > w eurobanku na KO masz 6,06%

    od tych 6.06 odejmij jeszcze belke:)
    rzeczywista roczna stopa w Aliorze jezeli nie wejdziesz ponad belke, to
    ponad 7%, juz nie pamietam, cos ok 7.15%

    > bez żadnych kombinacji...kapitalizacja co miesiąc

    Hmmm, a mozesz wytlumaczyc o jakie kombinowanie chodzi? :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Q: What's the difference between a ]
    [ Ekg: #3781111 ][ dead dog in the road and a dead ]

  • 13. Data: 2008-11-11 23:25:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <O...@M...PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > doby to jest ? 1/2 doby ? 1/4 ?
    > - od której godziny biora kase i o kórej oddaja ?

    właśnie miałem zadać to pytanie, jak oni właściwie to obliczają

  • 14. Data: 2008-11-11 23:50:04
    Od: sorden <s...@w...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > właśnie miałem zadać to pytanie, jak oni właściwie to obliczają

    I kolejne pytanie czy uda sie opracowac metode na zarabianie na tej nocnej w
    Alior i jednoczesnie w innym banku, metoda szybkich przelewow lub jakas
    inna ;)

    --
    in

  • 15. Data: 2008-11-12 08:30:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Krzysiek" <O...@M...PL> napisał w wiadomości
    >>
    > właśnie miałem zadać to pytanie, jak oni właściwie to obliczają

    Zwykle jest to obliczane podczas nocnego przetwarzania systemu. A czy
    kasa znika na kilka godzin (np 22.00 - 6.00) z rachunku, to już kwestia
    indywidualna banku.

    --
    Pete

  • 16. Data: 2008-11-12 09:30:08
    Temat: Re: Alior bank - ktoś już próbował ?
    Od: k...@o...pl

    On 11 Lis, 12:33, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Czy komuś udało się dokopać do kursów walut?
    > Wysłałem zapytanie mailem, ale nie odpisali.
    To jest dobre pytanie, karty mają rozliczane w trzech walutach(USD,
    EUR, GBP) jeśli kursy będą niezłe to wielki plus, ale jeśli
    złodziejskie to zamiast pozytywu będzie wada...

  • 17. Data: 2008-11-12 10:43:35
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Brzezi pisze:
    > od tych 6.06 odejmij jeszcze belke:)
    > rzeczywista roczna stopa w Aliorze jezeli nie wejdziesz ponad belke, to
    > ponad 7%, juz nie pamietam, cos ok 7.15%
    nie przesadzaj - ostatnio liczyłem i wychodziło chyba:
    7% kapitalizacja miesięczna - 5,75% efektywne (po Belce)
    11% overnight od połowy w Aliorze - 5,65% efektywne (gdy nie wpada w
    Belkę do 16 tys. zł z małym hakiem)