  • 1. Data: 2008-11-10 08:22:25
    Temat: Alior bank - ktoś już próbował ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Teoretycznie można już składać wnioski. Ktoś próbował ? Pracują już
    normalnie czy lepiej poczekać jeszcze tydzień czasu ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-11-10 08:56:53
    Temat: Re: Alior bank - ktoś już próbował ?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 10 Nov 2008 09:22:25 +0100, Mithos napisał(a):

    > Teoretycznie można już składać wnioski. Ktoś próbował ? Pracują już
    > normalnie czy lepiej poczekać jeszcze tydzień czasu ?

    Za naciskiem na teoretycznie. W ub. tygodniu byłem w 'otwartym już'
    oddziale i wszystko, o czym byli w stanie pogadać to rachunki, ale tylko
    pogadać, bo 'startujemy 17'.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-11-10 12:22:18
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Dzis w moim miescie zamkniety.

  • 4. Data: 2008-11-10 23:33:24
    Od: e...@g...com

    A ja już byłem i konto mam:) Urzeka ekran lcd i tablet do podpisywania
    umów, wszystko na maila bez zbędnej papierologii, szybko sprawnie i
    powabnie. Dostęp do www od razu, choć nie wszystkie zakładki jeszcze
    aktywne (przelewy zagr.), kusi O/N na 11 %. Zapraszam do Krakowa:)

    Pozdr.
    e.

  • 5. Data: 2008-11-10 23:47:08
    Temat: Re: Alior bank - kto? ju? próbowa? ?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > powabnie. Dostęp do www od razu, choć nie wszystkie zakładki jeszcze
    > aktywne (przelewy zagr.), kusi O/N na 11 %. Zapraszam do Krakowa:)

    Tak powinno być w każdym banku!
    ;-)

    zyga

  • 6. Data: 2008-11-10 23:49:07
    Temat: Re: Alior bank - kto? ju? próbowa3 ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    kusi O/N na 11 %.

    Sam z siebie to on jest raczej mało kuszący, ale jak już ruszy biuro
    maklerskie, to może to się stać ciekawą sprawą. Dotychczas chyba w żadnym
    polskim BM nie da się uzyskać takiego oprocentowania aktywnie używanych
    środków (5,5%) przy codziennie odnawianych zleceniach.

    marekz

  • 7. Data: 2008-11-11 08:11:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > żadnym polskim BM nie da się uzyskać takiego oprocentowania aktywnie
    > używanych środków (5,5%) przy codziennie odnawianych zleceniach.

    w eurobanku na KO masz 6,06% bez żadnych kombinacji...kapitalizacja co
    miesiąc

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-11-11 09:45:13
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    karte musiales brac?

  • 9. Data: 2008-11-11 11:16:51
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > w eurobanku na KO masz 6,06% bez żadnych kombinacji...kapitalizacja co
    > miesiąc

    Eurobank nie ma biura maklerskiego. Dodatkowo nie da się z Eurobanku zlecić
    Sorbnetu on-line, a z Elixiru środki do innego banku z BM dotrą najwcześniej
    o 11:30 co jest już dużo za późno.

    marekz

  • 10. Data: 2008-11-11 11:33:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Czy komuś udało się dokopać do kursów walut?
    Wysłałem zapytanie mailem, ale nie odpisali.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,