  • 41. Data: 2017-11-03 01:13:27
    Temat: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Nie taki nowy, pojawił się w 2013 - i nie jest to osobny bank, tylko oddział idei
    (LC ma jakiś taki styl, tak samo w getoucie jest niby noble bank, czyli dawny
    wschodni bank cukrownictwa) - tak, jak pisałem, to jest ich taki wannabe private
    banking, taki dla ubogich, bo do założenia bezpłatnego konta rentier wystarczy
    założyć lokatę na 10k, zaś konto prime można mieć bezpłatne przy wpływie 2k
    miesięcznie - niektóre banki więcej żądają dla bezpłatności "zwykłych" kont, a już na
    pewno tzw. kont "premium" (tak jakby one cokolwiek dawały).

    oplat. Osobiście nie praktykowałam.
    > Ehm, a co to za nowość "bank europejski"? To miało być coś sensownego czy tylko
    jakiś bełkot z reklam powtarzasz?
    Może i powtarzam. Nie chce mi się już cofać, szukać informacji.

    > I gdzie tam można płacić kartą bez opłat? To tylko walutową w walucie rachunku,
    do której karta jest wydana, tak samo jak w kantorze aliora czy nawet w mBąku. Przy
    jakiejkolwiek różnicy walut również zdzierają - no, może nest akurat 3%, a nie 6% jak
    coponiektórzy, albo nawet 7,5% jak lider niechlubny alior.
    Pewnie masz rację.

    --
    animka

  • 42. Data: 2017-11-09 10:12:06
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Najbardziej mi dolega fryzjer.
    Od czasu, gdy na poczcie można wreszcie płacić kartą (za znaczki itp.).

    -----

  • 43. Data: 2017-11-09 10:12:46
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Juz nie.