  • 1. Data: 2009-09-19 22:31:12
    Temat: Alior - brak kart
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Właśnie zalogowałem się do Alior zobaczyć jak moje miliony pracują na
    lokacie nocnej.

    Zamiast pracujących milionów moim oczom ukazał się "brak kart".
    Wszystkie zniknęły i nie ma ich w żadnej z zakładek.

    A teraz w bonusie jest :
    Przepraszamy, system pracuje w trybie off-line. Dane nie uwzględniają
    operacji wykonanych po godz. 00:29 dn. 20-09-2009

    To jakieś innowacje ? Wcześniej czegoś takiego chyba nie było.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-09-19 22:38:46
    Temat: Re: Alior - brak kart
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > operacji wykonanych po godz. 00:29 dn. 20-09-2009
    >
    > To jakieś innowacje ? Wcześniej czegoś takiego chyba nie było.

    Zgaduję, przerwa techniczna?

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 3. Data: 2009-09-19 22:41:28
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > operacji wykonanych po godz. 00:29 dn. 20-09-2009
    >
    > To jakieś innowacje ? Wcześniej czegoś takiego chyba nie było.

    Kuzyn sprawdził, jest OK - miałeś pecha.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 4. Data: 2009-09-20 10:03:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > To jakieś innowacje ? Wcześniej czegoś takiego chyba nie było.

    Już kilka razy miałem przypadek, że pokazywało się 'brak kart', chyba
    nawet kiedyś tu pisałem. Po godzinie karty były z powrotem.
    a.