  • 11. Data: 2008-12-30 17:12:12
    Temat: Re: Alior - czy da się wydrukować potwierdzenie przelewu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 30 Dec 2008 10:08:55 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

    > Co za cholera
    >
    > wysłałem przelew z Aliora - muszę donieść potwierdzenie a tu ni cholery
    > nie można wydrukować tego?
    >
    > czy ja coś źle robię?

    U mnie, po kliknięciu na przelew, są dwa przyciski: Zapisz do PDF i
    Drukuj - oba działają jak powinny.

    Xenocide

  • 12. Data: 2008-12-30 21:49:05
    Od: MM <s...@s...invalid>

    blad <blad201@_w_y_t_n_i_j_sezam.pl> wrote:

    > zaraz pod nim powinien byc link "Potwierdzenie"
    > u mnie jest taki link, tylko dla przelewu wyslanego

    Cóż, poczekam czy po zgłoszeniu naprawią - jak nie, może trzeba będzie
    wybrać się do oddziału zgłosić problem pisemnie ze zrzutami ekranu...
    Oby najbliższa sekunda przestępna nie zakłóciła im naliczania O/N ;)