  • 31. Data: 2009-11-01 12:44:11
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Tomek z Wawy pisze:

    > Ktoś pisał, że w mBanku limity kart zmieniasz przez telefon - to nie
    > prawda robi się to w serwisie i jest podział na wszelkie możliwe
    > rodzaje transakcji.

    Ilościowe - tylko przez telefon.

  • 32. Data: 2009-11-01 13:50:09
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 1 Lis, 10:04, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A czy taka Ramowa Umowa sama w sobie wpisywana jest do BIK i pomniejsza
    > zdolność czy też dopiero po skorzystaniu z określonego produktu jest on
    > wpisywany do BIK ?

    RUK nie powinien być w BIKu, gdyż to tylko oświadczenie obu stron w
    formie umowy, że Bank będzie przedstawiał opcje kredytowe w postaci
    komunikatów elektronicznych w systemie transakcyjnym, a klient
    oświadcza, że jest świadomy, że potwierdzając taki komunikat zaciąga
    zobowiązanie kredytowe. Nie ma mowy o żadnej kwocie, więc nie bardzo
    jest co wpisać do BIK. Ale raportu BIK nie widziałem nigdy na oczy,
    więc nic nigdy nie wiadomo.

  • 33. Data: 2009-11-01 14:24:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 1 Nov 2009 08:48:50 +0100, Stef9 napisał(a):

    > Moja ocena mBanku jest pozytywna. Ci z którymi rozmawiałem
    > na mLinii byli rzeczowi i kompetentni.

    LOL. W regulaminie mBanku jest jak byk, że dokumentem potwierdzającym
    tożsamość może byc dowód osobisty, paszport lub karta stałego pobytu.
    Nie ma żadnych innych obostrzeń. mBank konsekwentnie odmawia mi wpisania
    mojego paszportu jako dokumentu tożsamości twierdząc, że to dotyczy tylko
    obcokrajowców. Oczywiście podstawy prawnej nie podaje.
    To jest 'kompetencja'?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 34. Data: 2009-11-01 14:49:53
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

    > wprowadziło w ciągu ostatniego roku obsługę protokołu 3D Secure. Bank
    > BZWBK, jako jeden z nielicznych, wprowadazil do swoich kart obsługę tego
    > zabezpieczenia.

    to zabezpieczenie to jest fikcja - PILNUJ SWOICH KART I TYLE, mam konto w
    BZWBK
    i nijak nie da sie tego uruchomić - a obsługa "marmurkowa" w ogóle nic nie
    wie na ten temat !
    pozdr. z.

  • 35. Data: 2009-11-01 16:29:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    jQ pisze:
    > Jak to dzielisz, które konto jest tym "głównym", gdzie wpływa Ci
    > wynagrodzenie co miesiąc? Domyślam się, że przelewy robisz z mBanku. A
    > pieniądze trzymasz na którym - mBank, bo wygodniejszy, czy Alior, bo
    > oprocentowany i bankomaty za darmo?

    Pieniądze trzymam tu i tu. Aczkolwiek wynagrodzenie spływa mi do
    Alior'a, z którego raz w miesiącu idzie częściowo do mBanku.

    --
    Mithos

  • 36. Data: 2009-11-01 19:38:42
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    Użytkownik "jQ" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > No i czy klienta, który ma u nich kilka lat konto, spore obroty i korzysta
    > aktywnie z oferowanych przez nich usług traktują poważnie, czy tak samo,
    > jak kogoś, kto przychodzi prosto z ulicy?
    > Podzielcie się, proszę, doświadczeniami.

    Ja używam jako konta podstawowego. Mam stałę obroty (konto prywatne + konto
    biznes) i po autoryzacji na infolinii nigdy nie czekałem dłużej niż 15
    sekund na połązenia z konsultantem :) (nawet w czasie gdy była zapowiedź, ze
    jest długa kolejka i bez autoryzacji czekało się kilkanaście minut)
    Jeśli masz odpowiednie dochody i do kompletu weźniesz platynkę, to po jakimś
    czasie otrzymasz "specjalny" numer infolinii, gdzie eksperci mają załatwić
    twoją sprawę bez przełaczania. Z tej opcji nie korzystałem, ale nawet
    reklamacje złożone przez "zwykłą" infolinię są szybko załatwiane (w innym
    wątku pisałem o problemach z jednym panem w centrum finansowym, który
    oddzwaniał w kilka minut po rozmowie na infolinii, a moich telefonów nie
    odbierał :) )

    zatem z autopsji mogę potwierdzić, że w mBanku są lepsi klienci i normalni
    ;)

    Aliora jeszcze nie testowałem.

    pozdrawiam
    GM

  • 37. Data: 2009-11-02 00:06:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jQ" hci5a1$2d1$...@i...gazeta.pl

    > Podzielcie się, proszę, doświadczeniami.

    W zestawieniu z Lukas -- chyba każdy bank wypada co najmniej nieźle.
    Alior to śmieszny bank. :) Ale nie kradnie, chyba że czas. :)
    Jeśli chodzi o mBank -- małe promile, poza tym daję mu bardzo
    dobrą ocenę.

    Nie wybieraj pomiędzy Aliorem i mBankiem -- bierz oba. :)
    Konta za free, żadnych zobowiązań z Twojej strony. :)

    Do trzymania szmalu weź Eurobank i Polbank -- tam są
    duże promile, choć z EB są duże problemy. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2009-11-02 00:25:14
    Od: "Stef9" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mojego paszportu jako dokumentu tożsamości twierdząc, że to dotyczy tylko
    > obcokrajowców. Oczywiście podstawy prawnej nie podaje.

    LOL. W regulaminie mBanku $ 4, pkt. 2 jest jak byk,
    że "W tym celu mBank ma prawo zażadac dokumentów tożsamosci potwierdzajacych
    prawdziwosc danych osobowych wnioskujacego o otwarcie rachunku".
    Twoje upieranie się przy paszporcie jest niezrozumiałe, bo bank i tak ma prawo
    zażądać jeszcze przynajmniej jednego dokumentu.

    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_ot
    wierania_i_prowadzenia_rachunkow_oszczednosciowo-roz
    liczeniowych_w_mBanku.pdf

  • 39. Data: 2009-11-02 08:44:42
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On 1 Lis, 15:49, "zaemka" <z...@o...pl> wrote:

> [...]
    > BZWBK
    > i nijak nie da sie tego uruchomić - a obsługa "marmurkowa" w ogóle nic nie

    Usługę 3D-Secure można aktywować w nowym serwisie transakcyjnym
    BZWBK24. W zakładce 'Karty' należy kliknąć 'Więcej' z prawej strony
    karty, dla której chce się uruchomić usługę. W rozwijanym menu należy
    wybrać 'Włącz 3D-Secure'. I usługa zostanie uruchomiona. Teraz płacąc
    w sklepie internetowym kartą płatniczą (kredytową lub debetową)
    zostajemy przeniesieni do strony logowania do systemu transakcyjnego,
    gdzie trzeba podać NIK i hasło do BZWBK24 oraz zaakceptować transakcję
    smsKodem lub wskazaniem tokena.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 40. Data: 2009-11-02 09:36:34
    Od: jQ <j...@g...com>

    On 2 Lis, 09:44, Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> wrote:
    > On 1 Lis, 15:49, "zaemka" <z...@o...pl> wrote:

    > Usługę 3D-Secure można aktywować w nowym serwisie transakcyjnym
    > BZWBK24.
    Super, ale co to ma wspólnego z Lukas Bankiem?