  • 31. Data: 2010-03-25 23:19:29
    Temat: Re: Alior debetowa dziala w sieci!
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 25 Mar 2010 20:56:31 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    > Ciekawe czemu - moze banki w koncu zaczynaja rozumiec, ze transakcje bez
    > obecnosci karty nie wiaza sie praktycznie z zadnym ryzykiem, a coraz
    > wiecej osob chce uzywac kart w sieci.

    Myslę, że równie ważne było to, że można było klientowi dodatkowo sprzedać
    kartę wirtualną lub kredytową do płatności IO.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 32. Data: 2010-03-26 00:59:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> writes:

    > Myslę, że równie ważne było to, że można było klientowi dodatkowo sprzedać
    > kartę wirtualną lub kredytową do płatności IO.

    Wirtualna? Mam wrazenie, ze ich ilosc nie powala(la) na kolana?
    W ogole byla zauwazalna?
    Zysk na nich tez byl chyba slaby, zwlaszcza w porownaniu do sytuacji,
    gdyby normalne elektrony dzialaly w IO.

    KK tylko do IO? To chyba ostry maso, zwlaszcza biorac pod uwage to, ze
    ludziom, ktorzy najbardziej chcieli kupowac w sieci, KK chetnie nie
    wydawano (teraz to sie moze zmienilo, bo banki przyzwyczaily sie do KK,
    i jak kogos troche znaja, to KK "za podpis" jest norma).
    --
    Krzysztof Halasa