  • 1. Data: 2010-09-11 19:07:43
    Temat: Alior - drugie BZWBK ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ostatnio Alior zbiera u mnie coraz więcej minusów :

    1) Nie da się zmniejszyć limitu na KK bez aneksu, który kosztuje jedyne
    100 PLN. Można natomiast kartę zamknąć i od razu złożyć wniosek o nową
    ALE trzeba przechodzić całą procedurę od początku (zaświadczenie o
    zarobkach itp.), co wymaga czasu i wizyty w oddziale.

    2) Duplikat karty debetowej można zamówić jedynie w oddziale (to już
    jest strasznie głupie).

    Przypomina mi się od razu to co niektórzy pisali tutaj o BZWBK, gdzie
    wszystko można było załatwić jedynie w oddziale. Alior idzie tą samą
    drogą. Najgorsze jest jednak to, że oddziały są czynne przeważnie 9-17
    lub 10-18. Dla kogoś kto pracuje w podobnych godzinach wizyta w oddziale
    jest więc praktycznie niemożliwa.

    Dla kontrastu dodam, że w mBanku ostatnio wszystko można zrobić
    praktycznie z poziomu www., nie tylko np. złożyć wniosek o KK ale także
    zawrzeć umowę (kopia przyjdzie pocztą i sama karta też). Podobnie
    wygląda obniżanie/podwyższanie limitu. Tak samo jest z ubezpieczeniem
    auta. Dodatkowo całość procesu pięknie widać w historii złożenia wniosku
    (wyświetla co się aktualnie dzieje), a o najważniejszych rzeczach
    jesteśmy powiadamiani na maila.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2010-09-11 21:14:18
    Temat: Re: Alior - drugie BZWBK ?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-11 21:07, Mithos pisze:
    > Ostatnio Alior zbiera u mnie coraz więcej minusów :
    >
    > 1) Nie da się zmniejszyć limitu na KK bez aneksu, który kosztuje jedyne
    > 100 PLN.

    Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. To jakaś paranoja.

> [...]
    > auta. Dodatkowo całość procesu pięknie widać w historii złożenia wniosku
    > (wyświetla co się aktualnie dzieje), a o najważniejszych rzeczach

    Nie wiem czy mi się nie pomyliło z jakimś innym bankiem, ale chyba nie
    można wysłać do Aliora wiadomości/zapytania- ze strony po zalogowaniu się.

    Ze 3 tygodnie temu w ramach "Pomocni Fachowcy" oddałam do naprawy swoją
    miniwieżę Philipsa. Wiem na 99%, że potrzebne było tylko odkurzenie w
    środku i przeczyszczenie lasera. Sama nie mogłam tego sprzętu rozkręcić,
    bo nie miałam odpowiedniego śrubokrętu (kupiłam komplet na Allegro, ale
    akurat żadna końcówka nie pasuje). Przyjechał po miniwieżę miły pan i mu
    o tym powiedziałam. Zapewnił mnie, ze tak zrobią. Po jakimś czasie
    zadzwoniłam do tego serwisu to mi powiedziano, że to wina lasera i
    naprawa będzie mnie kosztowała ok. 80 zł. No, trudno, zgodziłam się. Za
    parę dni, może za tydzień znowu zadzwoniłam do tego serwisu i
    powiedziano mi, że będę musiała zaplacić 250 zł za laser. I czy decyduję
    się, czy nie. Nic nie pomogło wyjaśnianie, że przedtem informowano mnie,
    że to ma mnie kosztowac ok. 80 zł.
    Oczywiście musiałam się zgodzić, bo nie chcę stracić dobrej miniwieży,
    chociaż drżę czy mi przy okazji czegoś nie podmienią, czegoś nie
    schrzanią. Nie mam zaufania.
    Teraz już wiem, ze ci 'pomocni fachowcy' to jakieś pociotki Aliora i
    chodzi o to, żeby oni zarabiali i z Aliora i z klienta. Od Aliora wezmą
    chyba 250 zł albo i więcej (jeszcze nie wiem), a ode mnie 250. Zarobią
    mniej więcej 500 zł, a jak mi jeszcze coś w tej miniwieży podmienili,
    albo tylko ten laser wyczyścili to zarobią jeszcze więcej.
    Powiedzieli, że musieli kupić ten laser od Philipsa. Nie chcą powiedzieć
    jaki jest śrubokręt do odkręcenia obudowy tej miniwieży, ale pomalutku,
    pomalutku to rozpracuję.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-09-11 22:19:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-11 23:14, animka pisze:
    > Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. To jakaś paranoja.

    Ja po prostu zamknąłem KK. Teraz bank nic na mnie nie zarabia. Używam
    Alior'a do wypłacania drobnych kwot z bankomatów, ciekawe jak im się
    opłaca taki klient jak ja :)

    > Powiedzieli, że musieli kupić ten laser od Philipsa. Nie chcą powiedzieć
    > jaki jest śrubokręt do odkręcenia obudowy tej miniwieży, ale pomalutku,
    > pomalutku to rozpracuję.

    Z takich pseudo ubezpieczeń/fachowców się nie korzysta, bo wychodzi to
    właśnie tak.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2010-09-11 22:31:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-12 00:19, Mithos pisze:
    > Z takich pseudo ubezpieczeń/fachowców się nie korzysta, bo wychodzi to
    > właśnie tak.

    Jeszcze mi chyba nie naprawili tego sprzętu, powinni przywieźć po
    niedzieli i definitywnie się okaże. A śrubokręt i tak gdzieś skombinuję
    i do środka, do wnętrzności zajrzę.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-09-12 05:51:57
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

> [...]
    > ALE trzeba przechodzić całą procedurę od początku (zaświadczenie o
    > zarobkach itp.), co wymaga czasu i wizyty w oddziale.

    Zmniejszałem z aneksem, ale nie zapłaciłem ani złotówki (2 karty - moja
    i żony)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 6. Data: 2010-09-12 06:36:01
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos pisze:

    > Z takich pseudo ubezpieczeń/fachowców się nie korzysta, bo wychodzi to
    > właśnie tak.

    Korzysta się, ale z takich rzeczy, które nie generują dodatkowych
    kosztów - np. ślusarz do otwarcia drzwi (otworzy i pójdzie sobie), albo
    lekarz (zbada i na tym koniec).

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2010-09-12 06:38:05
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Paweł Muszyński pisze:

    > Zmniejszałem z aneksem, ale nie zapłaciłem ani złotówki (2 karty - moja
    > i żony)

    A ja zmiejszałem bez aneksu, po prostu pisemną dyspozycję złożyłem. Ale
    to tok temu było...

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-09-12 11:42:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-12 08:36, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Korzysta się, ale z takich rzeczy, które nie generują dodatkowych
    > kosztów - np. ślusarz do otwarcia drzwi (otworzy i pójdzie sobie), albo
    > lekarz (zbada i na tym koniec).

    A hydraulik do wymienienia umywalki? Opłaca się , czy nie? Trzeba
    przerobić (zgrzać) rurki do baterii, która będzie teraz nie w ekranie
    (czyli wyżej) tylko w umywalce (umywalka z szafką). Odpowiednie rurki
    kupiłabym sama.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-09-12 12:04:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-12 08:38, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > A ja zmiejszałem bez aneksu, po prostu pisemną dyspozycję złożyłem. Ale
    > to tok temu było...

    Ja złożyłem pisemna dyspozycję (w oddziale) i dostałem decyzję odmowną.
    Doradca poradził, że mogę spróbować złożyć wypowiedzenie i być może uda
    się wtedy zmienić limit bez aneksu. Złożyłem, okazało się że się nie da,
    więc po prostu kartę zamknąłem.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2010-09-12 12:55:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mithos f...@a...pl ...

> [...]
    > drogą. Najgorsze jest jednak to, że oddziały są czynne przeważnie 9-17
    > lub 10-18. Dla kogoś kto pracuje w podobnych godzinach wizyta w oddziale

    cóz, widac maja juz wystarczajaco duzo klientów.
    Ja np. nie zostałem ich klientem, poniewaz lokaty dwuletniej nie mozna było
    zalozyc via net.