  • 1. Data: 2009-02-06 15:08:13
    Temat: Alior - historia rachunku
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Denerwuje mnie w Aliorze, że gdy oglądam historię rachunku, nie da się
    zaznaczyć tytułu przelewu i go skopiować. Dopiero trzeba wejść w
    'szczegóły' i tam bez problemu można zaznaczyć tytuł. Też tak macie, czy
    może to tylko w FF?

    Natomiast w m.aliorbank.pl nie ma na szczęście powyższego problemu,
    jest inny. Stronicuje po 5 operacji. Nawet jak wpiszę aby pokazał
    'Ostatnie 30 operacji', to pokazuje mi 5 operacji na stronie, i 6 razy
    trzeba klikać.

    a.

  • 2. Data: 2009-02-06 18:35:54
    Temat: Re: Alior - historia rachunku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 6 Feb 2009 15:08:13 +0000 (UTC)
    w...@a...pl (Wemif) wrote:

> [...]
    > jest inny. Stronicuje po 5 operacji. Nawet jak wpiszę aby pokazał
    > 'Ostatnie 30 operacji', to pokazuje mi 5 operacji na stronie, i 6 razy

    Zgłoś do nich błąd to poprawią. Być może podczas dzisiejszej
    cotygodniowej sesji łatania się coś zmieni. Ja za cholere nie mogę się
    zalogować do m.alior, ale nie mam czasu tego zgłościć. Może na week
    jakoś będzie chwilka to zadzwonię.

    Xenocide