  • 1. Data: 2009-12-02 17:41:28
    Temat: Alior i Euronet
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W formie ciekawostki. Oto cytat z ostatniego wyciągu:

    "Alior Bank rekomenduje korzystanie z największej niezależnej sieci
    bankomatów Euronet".

    Ja to rozumiem tak - "Sposób, w jaki korzystacie z kont w naszym banku
    jest dla nas zbyt kosztowny, róbcie tak, żebyśmy do was mniej
    dokładali", ktoś ma podobne odczucia? ;-)

    Pzdr,
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-12-02 17:57:35
    Temat: Re: Alior i Euronet
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:hf68s8$s3q$1@kushnir.sileman...
> [...]
    >
    > Ja to rozumiem tak - "Sposób, w jaki korzystacie z kont w naszym banku
    > jest dla nas zbyt kosztowny, róbcie tak, żebyśmy do was mniej dokładali",

    Po to wiekszosc wybrala ten bank zeby za 3zl wyplacac z tych bankomatow
    'nieEuronetowych', spora czesc bankow ma darmowe wyplaty w Euronecie, a za
    karte placi sie mniej niz 3zl lub wcale.
    A ja ostatnio nawet wyplacilem z agencji PKOBP, ktora mam blisko domu i tez
    bez prowizji.

  • 3. Data: 2009-12-02 20:53:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Gru, 18:41, Wojciech Nawara
> [...]

    > jest dla nas zbyt kosztowny, róbcie tak, żebyśmy do was mniej
    > dokładali", ktoś ma podobne odczucia? ;-)

    W przypadku Aliora to odczucie towarzyszy mi od dawna..;-) Swego czasu
    wykonywanie jak największej liczby transakcji z obcymi bankomatami
    traktowałem jako rodzaj sportu. Inna sprawa, że potrzebowałem
    banknotów o określonych nominałach.

  • 4. Data: 2009-12-03 07:48:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 18:41:28 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > jest dla nas zbyt kosztowny, róbcie tak, żebyśmy do was mniej
    > dokładali", ktoś ma podobne odczucia? ;-)

    Chyba trochę przesadzasz ;) Aż tak mocno zakreślasz znaczenie słowa
    "rekomenduje"? Alior jest mocno z Euronetem powiązany (zmiana pinu,
    natychmiastowe księgowanie transakcji na koncie) i nie dziwne, że
    najmniej go on kosztuje to i go rekomenduje - czysta kalkulacja. A np.
    wypłacisz kasę w C4Y, który akurat zastrajkuje i będziesz się woził z
    reklamacją 30 dni albo lepiej, jak to już na grupie ktoś pisał.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-12-03 08:26:01
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hf7qg2$snh$1@inews.gazeta.pl

    > Alior jest mocno z Euronetem powiązany (zmiana pinu,
    > natychmiastowe księgowanie transakcji na koncie)

    Nie posiadam konta w Alior, ale czy dobrze rozumiem, że jeżeli wypłacasz
    pieniądze z bankomatu euronetu to taką transakcję od razu masz księgowaną w
    historii operacji bez żadnych blokad itp. jak ma to miejsce np. w mBanku?

  • 6. Data: 2009-12-03 11:54:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 09:26:01 +0100, Valdi napisał(a):

> [...]
    > pieniądze z bankomatu euronetu to taką transakcję od razu masz
    > księgowaną w historii operacji bez żadnych blokad itp. jak ma to miejsce

    Tak. W nowych euronetach takich gdzie można zmienić PIN dla karty po
    wypłacie pieniędzy masz ją od razu w historii operacji konta do którego
    podpięta jest karta debetowa.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-12-03 12:47:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hf88tr$snh$4@inews.gazeta.pl

    > Tak. W nowych euronetach takich gdzie można zmienić PIN dla karty po
    > wypłacie pieniędzy masz ją od razu w historii operacji konta do którego
    > podpięta jest karta debetowa.

    Miło. Dziękuję za informacje.

  • 8. Data: 2009-12-03 20:46:40
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Valdi pisze:

    > Miło. Dziękuję za informacje.

    Jakie tam "miło"... Oznacza to po prostu, że należy celowo wybierać inne
    bankomaty - takie, by księgowanie odbyło się jak najpóźniej. Dzięki temu
    masz jeszcze odsetki za kilka dni, ot taki współczesny oscylator. :-)

    Choć akurat w Aliorze to bez znaczenia przy ich oprocentowaniu roru... :-(

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-12-03 20:56:38
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:hf983g$5to$1@inews.gazeta.pl

    > Jakie tam "miło"... Oznacza to po prostu, że należy celowo wybierać inne
    > bankomaty - takie, by księgowanie odbyło się jak najpóźniej. Dzięki temu
    > masz jeszcze odsetki za kilka dni, ot taki współczesny oscylator. :-)

    Zależy co kto lubi :) Ja tam osobiście nie przepadam jak mi kilka dni
    transakcje w blokadach wiszą :)
    Największe jazdy miałem z C4Y (ZAORAĆ TĄ SIEĆ! - przepraszam za krzyk,
    emocje biorą górę!) aż tydzień mi rozliczali transakcję kiedy standardowo
    trwa to max. 2 - 3 dni ;)

  • 10. Data: 2009-12-03 22:09:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message

> [...]
    > masz jeszcze odsetki za kilka dni, ot taki współczesny oscylator. :-)
    >
    > Choć akurat w Aliorze to bez znaczenia przy ich oprocentowaniu roru... :-(

    Jestes w bledzie O/N licza tylko od salda dostepnego, takze czy masz to
    zaksiegowane czy zablokowane nie ma tu znaczenia.