  • 11. Data: 2012-01-17 19:34:21
    Temat: Re: Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-17 11:39, xbartx pisze:

    > Nie, bo nigdy nie wyrażam.

    Zastanawiam sie czy nie mozna tego traktowac jako wykorzystanie
    danych do celow marketingowych, poniewaz reklama pojawia sie po
    zalogowaniu, a wiec jest adresowana.

  • 12. Data: 2012-01-17 19:37:17
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Swoja droga - jakos szybko przydzielili moj numer innej osobie
    >bo przy testowej probie logowania wyswietla sie juz zmieniony "obrazek"
    >a i maska hasla ma inna (dluzsza) ilosc znakow :)

    Nie przydzielili, spokojnie. Przy każdym nieistniejącym loginie wyświetla
    się losowy obrazek, zawsze ten sam. I tylko hasło nigdy nie pasuje. Sprawdź.

  • 13. Data: 2012-01-17 22:01:10
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-17 20:17, Waldek pisze:

> [...]
    > bo przy testowej probie logowania wyswietla sie juz zmieniony "obrazek"
    > a i maska hasla ma inna (dluzsza) ilosc znakow :)

    Zy login wklepaleś.

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-01-17 23:11:10
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zy login wklepaleś.

    Taaa ... zapewne wiesz lepiej ;P

    Pozdro

  • 15. Data: 2012-01-17 23:30:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 20:34:21 +0100, MarcinF napisał(a):

    > Zastanawiam sie czy nie mozna tego traktowac jako wykorzystanie danych
    > do celow marketingowych, poniewaz reklama pojawia sie po zalogowaniu, a
    > wiec jest adresowana.

    Zbieram się aby do nich napisać o co w tym cyrku chodzi.

    Xenocide