  • 1. Data: 2009-07-31 22:57:43
    Temat: Alior i oplata za wplaty bilonu
    Od: Marcin Krzyzanowski <m...@g...pl>

    Witam,

    Przegladalem wlasnie TOiP w banku Alior
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizji
    .pdf

    zauwazylem pozycje sa tam pozycje dotyczace wplaty bilonu (np. 1 grosz
    za sztuke bilonu - czyli jednogroszowki sa bezwartosciowe) i
    przypomnialo mi sie ze jakis czas temu UOKiK twierdzil ze banki nie
    maja prawa pobierac oplat za wplaty bilonem na konto i w efekcie banki
    sie z tego wycofaly (chyba PEKAO, ING i cos jeszcze). Czy ta praktyka
    wrocila i jest znow powszechna, czy to tylko Alior ?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2009-08-01 05:38:37
    Temat: Re: Alior i oplata za wplaty bilonu
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.08.09 00:57, Marcin Krzyzanowski pisze:
    > Witam,
    >
    > Przegladalem wlasnie TOiP w banku Alior
    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/wlasna_dzialalnosc/tabela_oplat_i_prowizji
    .pdf

    A czy przypadkiem TOIP nie dotyczy konta do DG?
    Tam bank może za wszystko kasować...

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-08-01 06:19:08
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Sie, 00:57, Marcin Krzyzanowski <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > sie z tego wycofaly (chyba PEKAO, ING i cos jeszcze). Czy ta praktyka
    > wrocila i jest znow powszechna, czy to tylko Alior ?

    Przeciez to tabela dla KB - czyli dla firm... Dzialania UOKIK i
    klauzule zabronione dotycza konsumentow.