  • 11. Data: 2009-09-30 04:45:53
    Temat: Re: Alior i rachunek na firme
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    scream wrote:
    > Wybierz inny bank. Zalozylem konto firmowe w Aliorze i poki co zadowolony
    > nie jestem.
    > [...]

    IMHO podstawową zaletą Aliora jest autodealing.

    Przy przychodach z zagranicy już ta jedna usługa, ze względu na kursy
    wymiany w okolicach międzybankowych i brak limitów kwotowych, równoważy
    wady. Przelewy walutowe przychodzące również działają jak należy
    (przelewy swiftowe wysyłane gdzieś tak do 12:00 EDT rano są już
    zaksięgowane na rachunku).

    Z wad dorzucę może jeszcze chorą procedurę dotyczącą przelewów
    walutowych wychodzących. Z tego co pamiętam to przelew "zwykły" zaczyna
    się wykonywać dopiero po dwóch dniach roboczych od złożenia dyspozycji.
    Oczywiście można wybrać wersję ekspresową (i za nią zapłacić).
    Mają też dziwną politykę dotyczącą informacji o kosztach banków
    pośredniczących (o czym pisałem kilka dni wcześniej).

    Reszta (z wyłączeniem produktów kredytowych - nie miałem okazji
    sprawdzić) działa w miarę bez zastrzeżeń, chociaż bez wodotrysków.

    Piotrek

  • 12. Data: 2009-09-30 07:45:06
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    perszing pisze:

    > Papier z UM, papier z regonem, pieczatke. "Babsko" w alior poogladalo i
    > kazalo przyjsc z dniem rozpoczecia DG.

    Ja założyłem w podobnej sytuacji bez problemu - ale już wyczaiłem, że w
    moim oddziale poziom kompetencji mocno zależy od człowieka, z którym się
    rozmawia. U jednego nic się nie da, a u drugiego nie ma problemu :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl