  • 1. Data: 2009-10-05 20:50:58
    Temat: Alior-ilosc rachunkow?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    W regulaminie jest, ze mozna byc posiadaczem np. dwoch rach. indywidualnych
    w danej walucie.
    Odkrylem, ze jezeli jest sie pelnomocnikiem do dwoch rach. w danej walucie
    to nie ma mozliwosci przez system otworzenia rachunku w tej walucie mimo, ze
    faktycznie nie jest sie wlascicielem ani jednego rachunku?
    Czy to kolejna wpadka Aliora, jakis bug w systemie, czy jakies celowe
    dzialanie?

  • 2. Data: 2009-10-06 04:29:13
    Temat: Re: Alior-ilosc rachunkow?
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Paź, 22:50, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > faktycznie nie jest sie wlascicielem ani jednego rachunku?
    > Czy to kolejna wpadka Aliora, jakis bug w systemie, czy jakies celowe

    Zapewne zwykly "bus" w bankowosci internetowej. Moja zona jest
    pelnomocnikiem do moich dwoch rachunkow w PLN i ma tez swoj wlasny
    [czyli w sumie 3].