  • 1. Data: 2009-06-28 19:43:47
    Temat: Alior - konkurs, regulamin
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące rejestracji w konkursie Alior Bank
    (https://konkurs.aliorbank.pl/users/new).

    Formularz poza standardowymi danymi zawiera dwa checkboxy jeden to:

    > Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Alior Bank S.A. podanych przeze mnie
    > danych osobowych w celach, związanych z udziałem w konkursie, oraz
    > akceptuję Regulamin Konkursu.

    Drugi to standardowe "Wyrażam zgodę ma otrzymywanie informacji handlowej
    blaa blaaa...".

    Czy jest możliwe zaakceptowanie pierwszego, nie akceptując drugiego biorąc
    pod uwagę, że w regulaminie konkursu (który trzeba zaakceptować) jest:

    > 5.2. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą przez Organizatora w celu
    > przeprowadzenia Konkursu, w szczególności w celu komunikacji z
    > Uczestnikami oraz przekazania nagród, *a także w celu przesyłania
    > Uczestnikom informacji handlowej w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca
    > 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144 poz. 1204
    > z pózn. zm.)*.

    czyli to, czego właśnie nie chciałem zaakceptować.

    Przydałoby mi się jako alternatywne konto, ale chciałbym mieć je jak
    najmniejszym kosztem (czyt. zerowym :-)).

    ps. czy jeszcze jakieś haczyki tam są? ja nie znalazłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-06-28 20:11:57
    Temat: Re: Alior - konkurs, regulamin
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał pisze:
    > czyli to, czego właśnie nie chciałem zaakceptować.

    Ale tam podajesz tylko mail więc co za problem ? Załóż konto pocztowe na
    onecie albo innej wp.pl specjalnie po to aby podać ten adres w tym
    konkursie i po problemie.

    > ps. czy jeszcze jakieś haczyki tam są? ja nie znalazłem.

    Nie ma. Ja planuje w konkursie wyrwać KK. 100 PLN gratis :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-06-28 21:36:00
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Mithos" napisał:

    > Ja planuje w konkursie wyrwać KK. 100 PLN gratis :)

    Znaczy za 3 transakcje :>

    --
    Pozdrawiam - Aicha