  • 1. Data: 2008-11-20 14:30:15
    Temat: Re: Alior - konto nocą wychodzi 8% miesięcznie
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 20 lis 2008 o 17:00 GMT, Bogdan napisał(a):

    > Pierwsza połowa środków 5% na koncie osczczędzającym w Alior.
    > Druga połowa środków 11% na overnigtach w Alior.
    > Miesięczna średnia 8% z obu lokat.
    > Czy mam rację?.

    A skad Ci sie wzielo 5%?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 17:09:36 up 9 days, 4:30, 4 users, ]

  • 2. Data: 2008-11-20 14:40:20
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 20 lis 2008 o 17:12 GMT, darnok napisał(a):

    > Bo KO aliora jest oprocentowane na 5%
    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_oszczednosciowe

    Ale KO nie ma funkcji OverNight :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ You will be divorced within a year. ]

  • 3. Data: 2008-11-20 14:41:08
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 20 lis 2008 o 17:12 GMT, Bogdan napisał(a):

    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/tabela_oprocentowania
    .pdf

    problem w tym, ze Konto oszczednosciowe nie ma funkcji OverNight :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 17:20:10 up 9 days, 4:41, 4 users, ]

  • 4. Data: 2008-11-20 16:00:46
    Temat: Alior - konto nocą wychodzi 8% miesięcznie
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pierwsza połowa środków 5% na koncie osczczędzającym w Alior.
    Druga połowa środków 11% na overnigtach w Alior.
    Miesięczna średnia 8% z obu lokat.
    Czy mam rację?.
    Nie odbierają telefonów na 9502.
    Czy ktoś to potwiedzi.
    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 5. Data: 2008-11-20 16:10:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gg4231$7jf$1@nemesis.news.neostrada.pl, *Bogdan* wrote:
> [...]
    > Pierwsza połowa środków 5% na koncie osczczędzającym w Alior.
    > Druga połowa środków 11% na overnigtach w Alior.

    hmm ale to musialbys codziennie z KO pieniadze wplacac na zwykle, bo inaczej
    kazdego dnia tylko polowa znajdujacych sie tam srodkow przeleje
    automatycznie na overnight. A tylko jedna wyplata z ko jest bezplatna
    zeby bylo obrazowo - masz 1000zl
    na overnight przelewa ci sie 500zl. Pozostale 500zl przelewasz na KO.
    rano overnidght sie konczy i na ror wraca ci 500zl zlotych. Jesli nie
    dolejesz tam znow 500zl (z KO) to wieczorem tylko 250zl poleci na overnight
    (polowa srodkow). Pominalem odsetki z overnighta jako nieistotne w
    przykladzie :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2008-11-20 16:12:01
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrn.pl.gib2ul.rfr.usunto.brzezi@localhost.loca
    ldomain,

  • 7. Data: 2008-11-20 16:12:57
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2008-11-20 16:21:25
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrn.pl.gib3hj.rfr.usunto.brzezi@localhost.loca
    ldomain,
    *Brzezi* wrote:

    a_osobiste/konto_oszczednosciowe

    > Ale KO nie ma funkcji OverNight :)

    A czy on lub ja napisalismy ze ma?
    Bogdan chcial wykorzystac 2 konta - pokazalem mu ze sie nie da.

    Ps. zegarek sobie ustaw

  • 9. Data: 2008-11-20 17:18:07
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pierwsza połowa środków 5% na koncie osczczędzającym w Alior.
    > Druga połowa środków 11% na overnigtach w Alior.

    Przelewy automatyczne na lokate nocna tylko z rachunku oszczędnościowego
    0,1%.
    11% reklama, a rzeczywistość 0,1% + 11% /2 =5,6%, to też nie jest tak źle
    jak na rachunek avista.

    Telefony odbierają ,ale coraz dłużej trzeba czekać i informacje są czasami
    sprzeczne u tego samego konsultanta w tej samej rozmowie.

    Np:
    1\Na pytanie czy mogę otworzyć rachunek przed końcem konkursu i dostać
    100zł, pierwsza odpowiedź nie,
    po konsultacjach 2 minutowych, nadal nie, bo w regulaminie jest, trzeba
    otworzyc nie później niż do 30 dni od zakończenia konkursu.
    Na uwagę, że otwarcie przed końcem konkursu spełnia ten warunek i regulamin
    jest jedyną podstawą, po konsultacjach 6 minutowych, tak mam racje, konto
    mozna otworzyć wcześniej, nie strace 100zł.

    2\Czy moge lokate rekomendacyjną założyć bez wpłaty gotówki i zrobić póżniej
    przelew, pierwsza odpowiedź, tak oczywiście, po konsultacjach 2 minutowych
    niestety nie, trzeba gotówke, bo po załozeniu konta nie będę juz nowym
    klientem, po konsultacjach 5 minutowych, można założyć rachunek
    oszczędnosciowy i w ciągu 5 dni przelac na niego pieniądze i założyć
    rekomendacyjną i będę wtedy nowym klientem.

    Poprosiłem o potwierdzenie ostatnich wersji mailem i na razie - czekam, ma
    to jeszcze dziś nastąpić.

    Pzdr
    mareK

  • 10. Data: 2008-11-20 18:43:31
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 20 Lis, 17:18, "mareK" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > konto mozna otworzyć wcześniej, nie strace 100zł.

    Konsultantka, z którą rozmawiałem, powiedziała mi coś odwrotnego.